هاشمی: می‌خواهم در مسابقات جهانی روی سکو بایستم/ از تغییر وزنم راضی‌ام

وزنه بردار تیم ملی گفت: قصد دارم در مسابقات جهانی امسال روی سکوی اول یا دوم بایستم و این را در خودم می‌بینم.

به گزارش ایسکانیوز، علی هاشمی، وزنه‌بردار تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید روز خبرنگار را به همه شما خبرنگاران و زحمت کشان عرصه خبر تبریک بگویم. وضعیت تمرینات خوب است، شکر خدا طبق روال پیش می‌رود، اردویی داشتیم در سطح ارتفاع که در ورزقان برگزار شد، اردوی خوبی بود و بدنسازی خوبی برای ما بود و در آن اردو پیشرفت خوبی داشتیم. الان هم در تهران اردوها آغاز شده و انشاالله تا قبل از مسابقات بتوانیم به رکوردهایمان دست پیدا کنیم.

وی در خصوص سرمربی جدید تیم ملی اظهارداشت: آقای بیرانوند مربی خوبی بود و من نتیجه خوبی از ایشان گرفتم و در ورزقان توانستم در مدت 4 هفته زیر نظر او به رکوردهایم برسم.

هاشمی در خصوص وضعیت آمادگی‌اش جهت اعزام به مسابقات داخل سالن ترکمنستان افزود: شرایط خوب است، من هم آمادگی دارم، حدود 40 روز تا مسابقات زمان داریم که همگی خوب پیش می‌رویم.

ملی پوش وزنه برداری کشورمان درخصوص وضعیت اردوها و شرایط و امکانات اردوها افزود: ظاهراً طبق صحبت‌های آقای مرادی بعد از المپیک ظاهراً بودجه خوبی به فدراسیون پرداخت نشده ولی با این وجود باز هم اردوها در شهرهایی مختلف به صورت خوبی برگزار می‌شود و وضعیت از لحاظ غذا و مکمل وضعیت بدی نیست.

هاشمی در خصوص وضعیت لیگ گفت: بعضی از تیم‌ها از لیگ کنار کشیدند مثل ذوب‌آهن و ملی حفاری که ما دوست داشتیم آنها هم در لیگ حضور داشته باشند چون در سال‌های قبل خوب تیم‌داری کردند و جزء مدعیان آسیا بودند ولی نمی‌دانم شرایط چگونه است که آنها در لیگ امسال حضور ندارند ولی دوست دارم تیم‌های خوبی در لیگ حضور داشته باشند چون جوانان وزنه‌بردار ما نیاز دارند که در لیگ وزنه بزنند چون هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ آمادگی جسمانی لیگ می‌تواند به وزنه‌بردار کمک زیادی کند.

وی در خصوص تغییر وزنش از وزن 94 کیلو به وزن 105 کیلوگرم گفت: خیلی‌ها اعتقاد داشتند که من به خاطر قد بلندم و وضعیت جسمانی‌ام به من پیشنهاد دادند که به وزن 105 کیلو بروم و امیدهای خوبی پیشکسوتان و بزرگان این رشته در این وزن به من دادند و الان هم حدود 102 کیلو وزن دارم و خداراشکر توانسته‌ام رکوردهایم را حفظ کنم و رکوردهای 94 کیلو‌ام را رد کردم و امیدوارم در آینده بتوانم در این وزن به رکوردهای خوبی دست پیدا کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاشم را می‌کنم و این را در خودم می‌بینم که حتماً در مسابقات جهانی روی سکوهای اول یا دوم بایستم.

602

کد خبر: 824507

وب گردی

وب گردی