بازیکنان مخالف هیات مدیره/به جای حرف کمک کنید!

بازیکنان استقلال از اعضای هیات مدیره تیم ناراضی هستند و معتقدند که این اعضا تنها حرف می زنند و به وظایف خود عمل نمی کنند و این مشکل ساز است.

به گزارش ایسکانیوز،استقلالی ها در فصل جدید پولی نگرفته و از فصل قبل هم طلبکارند و به همین دلیل حتی تهدید به اعتصاب هم کرده انداما نتایج تیمی باعث شد که از تصمیمشان منصرف شوند.

یکی از اعضای هیات مدیره تیم در یک مصاحبه مدعی شد مشکلات مالی بازیکنان حل می‌شود و حتی برخی از بازیکنان مبالغی را دریافت کرده‌اند!

همین اظهار نظر ظاهرا اشتباه کافی بود تا بازیکنان در محل تمرین نزد سرمربی استقلال رفته و این اعتراض را مطرح کنند که چرا برخی بازیکنان پول گرفته اند. انها اعلام کردند اعضای هیات مدیره هیچ کمکی نمی کنند و فقط حرف می زنند.

منصوریان هم وقتی واکنش استقلالی‌ها را دید در تماس با با باشگاه از آنها خواست تا پرداخت پول توسط باشگاه به بازیکنان تکذیب شود زیرا این موضوع باعث دلخوری شده است.

مسئولان باشگاه استقلال هم وقتی این موضوع را متوجه شدند خبر پرداخت پول به برخی از بازیکنان را به طور رسمی تکذیب کردند تا فعلا سرو صداها کم شود و بازیکنان تمرکز خود را بالا ببرند تا تیم در بازی آینده نتیجه بگیرد.

این در حالی است که مسوولان پول برخی بازیکنان را به آنها پرداخت کردند و این موضوع بازیکنان دیگر را برآشفته کرده است.

کد خبر: 824560

وب گردی

وب گردی