دیدارصمیمانه دکتر فرهاد رهبر از خبرگزاری ایسکانیوز

همزمان با روز خبرنگار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ایسکانیوز آمد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، عصر امروز سه شنبه 17 مرداد دکتر فرهاد رهبر به همراه دکتر صالح اسکندری سرپرست سازمان چاپ، انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از خبرگزاری ایسکانیوز بازدید کردند.

دکتر رهبر ضمن حضور در خبرگزاری ایسکانیوز از بخش های مختلف این رسانه بازدید و روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

وی همچنین ضمن اهدای هدایای نقدی به تمامی خبرنگاران، از خبرنگار برتر خبرگزاری ایسکانیوز با تقدیم لوح و جایزه نقدی تقدیر کرد.

در ادامه این بازدید دکتر رهبر از برگزیدگان جشنواره بین المللی عکس و فیلم «روز جهانی قدس» که به همت خبرگزاری ایسکانیوز برگزار شده بود، با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی، تجلیل کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه از دو رسانه دیگر دانشگاه آزاد یعنی روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید دکتر محمود واعظی سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ،ایسکانیوز، کارت خبرنگار افتخاری به فرهاد رهبر اهدا کرد.

واعظی در این بازدید ضمن تقدیر از حمایت های دکتر صالح اسکندری به وی نیز کارت خبرنگاری افتخاری تقدیم کرد.

در هفدهم مرداد ماه سال 1377، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

500

کد خبر: 824567

وب گردی

وب گردی