استاندار اردبیل: نباید اجازه داد حتی یک لحظه از فرصت خدمت به مردم صرف حاشیه سازی شود

استاندار اردبیل بر دوری از حاشیه سازی ها تاکید کرد و گفت : نباید اجازه داد که حتی یک لحظه از فرصت خدمت به مردم صرف اینگونه مسایل شود به خصوص در استانی مانند اردبیل که به خاطر سردسیری ؛ فصل کاری در آن بسیار محدود است.

به گزارش ایسکانیوز ، مجید خدابخش ، شامگاه سه شنبه در نشست شورای اداری استان اردبیل افزود: از 150 کشور بزرگ ؛ متوسط و کوچک جهان بیش از 500 نفر در این مراسم شرکت داشتند و این رویداد مهم درست در زمانی اتفاق می افتد که نظام سلطه ، دوره دیگری از تحریم ها را علیه کشورمان آغاز کرده و ما باید شکرگزار این عزت و اقتداری باشیم که نصیب این سرزمین شده است.
وی زمان کنونی تا استقرار کامل دولت جدید در عرصه اداره امور کشور را به عنوان دوره گذر مطرح و خاطرنشان کرد : ممکن است بعضی حاشیه سازی ها به منظور ایجاد دغدغه فکری برای مدیران ازسوی بیگانگان و یا بعضی افراد در درون کشور در دوره گذر و تا زمان انتخاب وزیران کابینه دوازدهم انجام شود و انتظار می رود تمام مدیران خدمتگزار بدون توجه به اینگونه مسایل همچنان مشغول انجام وظایف خودشان باشند.
او با بیان اینکه تغییر مدیریتی در هر کشور و جامعه ای یک کار معمول و اجتناب ناپذیر می باشد ادامه داد : برای افراد صادق و خدمتگزار چنین دگرگونی هایی تفاوتی ندارد و اینگونه مدیران در دوره هر وزیری به انجام وظایف محوله خویش مشغول خواهند بود.
وی بر دوری از حاشیه سازی ها تاکید کرد و گفت : نباید اجازه داد که حتی یک لحظه از فرصت خدمت به مردم صرف اینگونه مسایل شود به خصوص در استانی مانند اردبیل که به خاطر سردسیری ؛ فصل کاری در آن بسیار محدود است.
رییس شورای اداری استان اردبیل در قسمت دیگری از سخنانش اشاره ای کوتاه به اقدام ها و خدمات دولت یازدهم کرد و گفت : کارهای بسیار خوب و بزرگی هم در سطح کشور و هم در گوشه و کنار این استان در این مدت انجام شده اند که انتظار می رود مدیران و خدمتگزاران مردم با استفاده از مناسبت هایی مانند هفته دولت که در آستانه آن قرار داریم آنها را با استفاده از ابزار رسانه ای برای آگاهی مردم انعکاس دهند.
وی اجرای 2طرح اراضی پایاب سد خداآفرین و نیروگاه برق اردبیل را دو کار بزرگ دولت یازدهم در استان اردبیل دانست و یادآوری کرد : مبلغ یک میلیون دلار برای پایاب سد خداآفرین و 350 میلیون دلار برای نیروگاه برق هزینه شده است که در تاریخ اردبیل و استانهای همجوار سابقه ندارد که چنین مبلغ سنگینی از محل صندوق ارزی برای اجرای یک طرح بزرگ هزینه شود.
وی افزود : در سال 1392 فقط 400 روستای استان اردبیل به شبکه گاز سراسری متصل بودند و این درحالیست که در چهار سال گذشته 500 روستای این استان سردسیر که زمستان های سخت و طاقت فرسا دارد از این نعمت برخوردار شده اند.
استاندار اردبیل ، همچنین به قابلیت های گردشگری اردبیل اشاره و اضافه کرد : در چهار سال گذشته تلاش بر این بوده است که گردشگری و توریست به معنی واقعی در استان اردبیل جای خود را باز کند و امسال تعداد 700 نفر توریست خارجی به استان اردبیل سفر نموده اند که این رقم علاوه بر ورود یک هزار نفر در روز از اتباع جمهوری آذربایجان است که اغلب برای استفاده از مراکز درمانی و دریافت خدمات پزشکی و بیمارستانی به این استان می آیند.
وی همچنین سفرهای زمستانی به استان اردبیل و استفاده از انواع تفریح ها و ورزش های مخصوص فصول سرد را از ظرفیت های مغفول منطقه دانست و خاطرنشان کرد : اکثر هتل داران و صاحبان مراکز اقامتی اعلام می کنند که باتوجه به محدودیت زمان سفر و اختصاص آن به فصول گرم سال ارایه خدمات بسیار مطلوب به اقامت کنندگان در مراکز اقامتی صرف نمی کند.
او گفت : برف و سرما در کشوری مانند سوئیس سالانه درآمدهای سنگینی را از ورزش ها و تفریح های زمستانی نصیب این کشور می کند و بطور یقین اردبیل نیز دارای قابلیت های خوب در این زمینه است و فقط باید با مقداری فکر و سرمایه گذاری این ظرفیت های بالقوه را شکوفا نمود.

کد خبر: 824603

وب گردی

وب گردی