انتخاب شهردار مشهد تا پایان مرداد ماه/سه نفر نهایی امروز مشخص می شود

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتخاب شهردار این شهر تا پایان مرداد ماه صورت می گیرد.

احمد نوروزی منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد درباره آخرین اطلاعات از انتخاب شهردار این شهر، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: طبق فرآیندی که از ابتدا در مشهد تعریف شد هر کدام از منتخبین شورا می توانستند دو نفر را متناسب با دیدگاه خود برای شهردار شدن معرفی کنند و در نتیجه 22 نفر معرفی شدند.

وی افزود: 22 فرد معرفی شده روزمه های خود را با توجه به دیدگاه ها و برنامه هایشان تکمیل، تحویل و آمادگی خود را برای شهردار شدن اعلام کردند که از بین آن‌ها 14 نفر انتخاب شدند.

نوروزی تصریح کرد: 14 نفر انتخاب شده اطلاعات و رزومه خود را در اختیار منتخبین شورا قرار دادند و پس از بررسی یک روزه رزومه آن‌ها شش نفر انتخاب شدند که آقایان مهندس تقی زاده، دکتر غلامرضا انصاری، دکتر حسین انصاری، مهندس مسعودی، دکتر کلایی و مهندس قربانی این شش نفر بودند.

منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: با انتخاب این شش نفر قرار شده است تا آنها امروز برنامه هایشان را تحویل اعضاء دهند در شش جلسه سه ساعته دیدگاه ها و برنامه های خود را ارائه دهند سپس در فرآیند دیگری سه نفر از این شش نفر انتخاب می شوند.

نوروزی گفت: تیم شش نفره انتخاب شده اند از مدیرانی که در سطح ملی و استان ها فعالیت داشته و نیروهای جوانی که هر کدام ویژگی خاصی در این مجموعه دارند و بنابراین است که در ادامه جلساتی با سه نفر انتخاب شده گذاشته شود و با بررسی بحث های دقیقتر از بین سه نفر انتخاب شده یک نفر شهردار خواهد شد.

وی درباره این که رقابت بیشتر بین چه کسانی است، گفت: نمی شود اظهار نظر کرد که کدام شانس بیشتری در شهردار شدن دارند زیرا هر کدام ویژگی های خاص و شانس متفاوتی را دارا هستند و طبیعتا ترجیح می دهم اظهار نظری نکنم.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی مشهد در پایان گفت: انتخاب شهردار تا پایان مرداد ماه صورت می گیرد.

901/900

کد خبر: 824625

وب گردی

وب گردی