مذاکره با نیسان در حال نهایی شدن است/اولین خودروی سیتروئن تا پایان سال وارد بازار می شود

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد آخرین وضعیت قرارداد سیتروئن گفت: مذاکرات ما با سیتروئن تمام شده و مطابق برنامه‌ریزی انتظار داریم اولین خودروی تولیدی این شرکت تا آخر سال جاری به بازار عرضه شود.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مورد آخرین وضعیت قرارداد سیتروئن گفت: مذاکرات ما با سیتروئن تمام شده و مطابق برنامه‌ریزی انتظار داریم اولین خودروی تولیدی این شرکت تا آخر سال جاری به بازار عرضه شود.

مهدی جمالی در خصوص قرارداد رنو و ایدرو گفت: این قرارداد ارتباطی با مجموعه سایپا ندارد و ما تا زمانی که محصولات ال‌90 و B90 تولید شود همکاری خود را با این شرکت فرانسوی ادامه خواهیم داد.

او ادامه داد: رنو یکی از شرکای خوب ما است اما ما هم برای همکاری شرایطی داریم که یکی از آنها صادرات 30 درصدی و داخل‌سازی 70 درصدی است. علاوه بر این شرایط فقط مختص به رنو نیست و برای تمام شرکای ما صدق می‌کند.

جمالی تصریح کرد: ما تمایل داریم با این شرکت همکاری کنیم اما این مسئله جزو سیاست‌های اصلی سایپا است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص مذاکرات شرکت با نیسان گفت: مذاکرات با پیشرفت خوبی ادامه دارد و شرکت نیسان تا حدودی شرایط ما را پذیرفته و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه نهایی برسیم.

401

کد خبر: 824708

وب گردی

وب گردی