بازدید رییس کل دادگستری اصفهان از سه مجتمع شورای حل اختلاف این استان

رئیس دادگستری کل استان اصفهان گفت: با تقویت شوراهای حل اختلاف از حجم ورودی پرونده به محاکم کاسته می شود.

به گزارش ایسکانیوز، احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه بازدیدهای دوره ای خود از حوزه ها و مراکز قضایی به اتفاق معاون قضایی و رییس شوراهای حل اختلاف سید مهدی رستگاری و صفایی، رئیس شوراهای حل اختلاف شهرستان اصفهان از سه مجتمع ( شهدای مدافع حرم، مرکزی و مجتمع شماره 3) شورای حل اختلاف شهرستان اصفهان بازدید نمود و از کم و کیف رسیدگیها و نقاط ضعف و قوت این سه مجتمع مطلع شد.

وی فعالیت و عملکرد شوراهای حل اختلاف را در کاهش ورودی پرونده به محاکم و رفع اطاله دادرسی مؤثر دانست و بیان داشت: نیروها و اعضای پرتلاش شوراهای حل اختلاف با نیت خیر، برای کسب رضای خدا و در راه اصلاح ذات البین و رفع خصومات و خدمت صادقانه به مردم تلاش می نمایند و آثار و نتایج خوب و ارزشمند این تلاش در دستگاه قضایی کاملاً محسوس می باشد.

خسروی وفا تقویت هر چه بیشتر این شوراها را مؤثر در رسیدن به اهداف دانست و گفت: شوراهای حل اختلاف استان اصفهان با کمبود شدید فضای فیزیکی مناسب روبروست که امید است با همراهی مسؤولان تصمیمات خوبی در این خصوص اتخاذ شود.

رییس دستگاه قضایی استان در این بازدید اتصال سیستمهای شوراهای حل اختلاف را به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ضروری اعلام و تصریح کرد: با این اقدام حجم چشمگیری از مراجعان به شوراها کاسته خواهد شد و با تأمین تجهیزات فنی آن در آینده نزدیک، این طرح در استان اجرایی خواهد شد.

سیدمهدی رستگاری معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان و رئیس شوراهای حل اختلاف در این بازدید نقاط قوت و ضعف شوراهای حل اختلاف شهرستان اصفهان را مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار داد و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان و پرسنل خدوم شوراهای حل اختلاف در جهت رفع نواقص و معایب موجود ضمن تذکر ، اقدامات لازم را نیز در نظر گرفت.

901

کد خبر: 824711

وب گردی

وب گردی