زاهدی: معرفی نشدن وزیر علوم جای تعجب وتاسف دارد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با ابراز تاسف از معرفی نشدن گزینه پیشنهاد وزارت علوم به مجلس گفت: به صورت لحظه‌ای، اسم افراد بعنوان گزینه‌های جدید به گوش ما می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدمهدی زاهدی در پاسخ به این سؤال که آیا علت معرفی شدن وزیر پیشنهادی علوم به مجلس، به اطلاع اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات رسیده است یا خیر، اظهار داشت: تا این لحظه هیچ خبری به ما داده نشده و دولت هم هیچ اطلاعاتی به مجلس نمی‌دهد؛ لذا ما از مسئله بی‌خبریم.

وی درباره علت معرفی نشدن دکتر علی خاکی صدیق به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم به مجلس گفت: این مسئله و برخی رفتارها جای تعجب و تأسف دارد؛ هر لحظه یک پیغام و خبر جدید به ما می‌رسد که فلان شخص قرار است به عنوان وزیر پیشنهادی علوم به مجلس معرفی شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به صورت لحظه‌ای و هر ساعت اسم شخص جدیدی از داخل وزارتخانه بیرون می‌آید و به گوش ما می‌رسد که قرار است این افراد به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی شوند؛ این مسئله در شأن دولت و مجلس نیست که هر ساعتی اسم یکی مطرح شود.

زاهدی افزود: حداقل برای آموزش و پرورش این خرسندی وجود دارد که بالاخره اسم یک نفر اعلام شد، برای وزارت علوم هم انتظار داشتیم همراه بقیه، اسم یک نفر را معرفی کنند؛ اما این شیوه پیغام‌رسانی درست نیست.

وی تصریح کرد: توصیه ما به آقای رئیس‌جمهور این است که این روش را اصلاح کند و هر چه زودتر گزینه مناسبی را برای وزارت علوم به طور قطعی معرفی کند.

منبع: مهر

302

کد خبر: 824788

وب گردی

وب گردی