ارتقا احساس امنیت، رعایت حقوق شهروندی و ارائه چهره‌ای خدمت گذار؛ برنامه‌های پلیس تهران است

فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ با اشاره به دیگر برنامه‌ها و راهبردش عنوان کرد: مردم مداری و جامعه مداری را دنبال می کنیم و تمام فعالیت پلیس را برای ارتقا احساس امنیت، رعایت حقوق شهروندی و ارائه چهره ای خدمت گذار به مردم دنبال خواهیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده جدید انتظامی تهران بزرگ امروز در مراسم معارفه خود، اظهار داشت: از فرمانده نیروی انتظامی تشکر می کنم که این پست سنگین و خطیر را به بنده سپردند.

وی افزود: از سردار ساجدی نیا تشکر میکنم که ٤ سال خدمتگذار وی در پلیس راهور تهران بودم و به سهم خودم از خدمات و زحمات سردار ساجدی نیا تشکر می کنم.

رحیمی با بیان اینکه از خداوند می خواهم کمکم کند تا مسیر ارزشمند فرماندهان قبلی را ادامه دهیم گفت: کار و حرکتم بر اساس برنامه خواهد بود.

وی افزود: اصلی ترین و مهمترین برنامه ام اجرای فرامین فرمانده کل قوا خواهد بود که چندین مصداق آن شامل ایجاد امنیت در لایه های مختلف، باید مظهر اقتدار ملی باشیم، بزرگترین سرمایه ناجا اعتماد مردمی است و ناجا باید یار مقتدر و مهربان مردم باشد.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: تعامل و وحدت و همدلی را با سایر دستگاه ها در تهران دنبال خواهیم کرد و همکاری ویژه ای با شورای تامین استان و قرارگاه ثارالله و سپاه و بسیج، شورای شهر تهران و نمایندگان مجلس را دنبال می کنیم.

وی گفت: مدیریت جهادی را در تهران دنبال خواهیم کرد و اصلا نخواهیم نشست تا اتفاقی رخ دهد و بخواهیم دنبال آن برویم.

رحیمی با اشاره به دیگر برنامه‌ها و راهبردش عنوان کرد: مردم مداری و جامعه مداری را دنبال می کنیم و تمام فعالیت پلیس را برای ارتقا احساس امنیت، رعایت حقوق شهروندی و ارائه چهره ای خدمت گذار به مردم دنبال خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه آموزش را با نگرش به توانمندسازی و ارتقا و حرفه ای سازی پلیس دنبال می کنیم گفت: در حوزه جرائم، دستگیری جرائم خشن و آموزش همگانی و بهره گیری از رسانه ها و برقراری با تمام لایه های جامعه از دیگر برنامه ها خواهد بود.

وی گفت: در حوزه انضباط شهری و ترافیکی تمام تلاش را خواهیم کرد تا قانون به صورت مقتدرانه اجرایی شود.

وی تصریح کرد: من از نقطه صفر مرزی می آیم، امروز سیستان و بلوچستان یکی از استانهای امن کشور است اما مجاهدت زمان و مکان نمی شناسد.

701

کد خبر: 824797

وب گردی

وب گردی