فریدون آسرایی: بسیاری از خوانندگان  ماندنی نیستند/ اجرای کنسرت در دو ماه آینده

خواننده قطعه«گل هیاهو»، «گیسو» و«فصل عشق» از برگزاری کنسرت در تهران و اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: خوانندگان جدید موسیقی پاپ باید یادبگیرند که با انتشار قطعات با محتوا شهرتشان را ماندگار کنند.

فریدون آسرایی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره انتشار قطعه جدید خود، اظهار کرد: درحال حاضر به دنبال مجوز از وزارت ارشاد برای قطعه «تازگی ها» با تنظیم و ملودی بهزاد عبداللهی هستم . «تازگی ها» محتوایی عاشقانه دارد و تا آخر مردادماه منتشر می شود.

خواننده قطعه«گل هیاهو» ادامه داد: علاوه بر انتشار قطعه «تازگی ها» درحال ساخت نماهنگ تصویری قطعه «سنگدل» تیتراژ پایانی سریال عاشقانه نیز هستم.

وی با اشاره به برگزاری کنسرت 26 مرداد ماه در تالار شهرداری اسلام آباد غرب، گفت: علاوه بر کنسرتی که در اسلام آباد غرب اجرا کردم، 24 شهریور نیز در تهران به روی صحنه خواهم رفت.

آسرایی در ادامه درباره وضعیت این روزهای موسیقی پاپ کشور افزود: درحال حاضر بیشتر مردم به دنبال چهره های جدید و متفاوت تر از گذشته هستند به همین دلیل خوانندگان جدید که قطعاتی را با توجه به سلیقه مخاطبان می سازند، این حوزه برایشان پولساز می شود.

این خواننده موسیقی پاپ خاطر نشان کرد: خوانندگان جدید در ابتدا مورد استقبال شدید مخاطبان قرار می گیرند اما ماندگاریشان مشخص نیست. این خوانندگان بایستی بیشتر آهنگ های بامحتوا و اصیل را روانه بازار کنند تا به این واسطه شهرتشان بادوام شود چراکه بدست آوردن شهرت کاری ساده اما نگهداری محبوبیت در طول زمان دشوار است.

503

کد خبر: 824866

وب گردی

وب گردی