هشدار نماینده مردم کرمان درباره تامین آب شرب در این استان/در صورت نرساندن آب شرب  بحران انسانی خواهیم داشت

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در شمال استان کرمان بحث اصلی تامین آب شرب است تصریح کرد: در صورت نرساندن آب شرب به کرمان تا دو الی سه سال آینده با بحران انسانی که طبیعتا به دنبال آن با بحران های اجتماعی و امنیتی مواجه می شویم.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی درباره تامین آب شرب در این استان، در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: دولت دوازدهم هنوز شروع به فعالیت نکرده است اما بخش خصوصی شروع به کار کرده و دولت در جاهایی از بخش خصوصی حمایت کرده است.

وی با بیان این که در شمال استان کرمان بحث اصلی آب شرب است تصریح کرد: در صورت رساندن آب شرب به کرمان تا دو الی سه سال آینده با بحران انسانی که طبیعتا به دنبال آن با بحران های اجتماعی و امنیتی مواجه می شویم.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: از هر راهی که شده اعم از منابع خارج از استان مانند خلیج فارس و هر جایی که امکانش است باید به آب شرب را به استان برسانیم.

وی با بیان این که آب کرمان از عمق 380 متری زمین در حال تامین شدن است، گفت: آسیبی که به لایه های زمین وارد می شود قابل جبران نیست.

زاهدی همچنین با اعلام نارضایتی از وضعیت بهداشت در این استان گفت: در حوزه درمان با هزینه های بسیار سنگینی فعالیت هایی صورت گرفته اما در بهداشت دولت سرمایه گذاری درستی انجام نداده است.

وی در پایان تاکید کرد: باید مدیریت فضای بهداشت و درمان کشور تغییر روش دهد و به بهینه سازی مصارف، راهکارها و راهبردهای جدیدی را برای بهداشت و درمان پیش بگیرد.

901/900

کد خبر: 824912

وب گردی

وب گردی