حمایت از توسعه مترو تهران و کلان شهرها در دستور کار بانک شهر

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه حمایت از خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی چند سال گذشته بانک شهر و به عنوان حامی اصلی توسعه حمل و نقل عمومی و خطوط ریلی، نقش موثری در تامین منابع مالی این حوزه ایفا کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت.

مدیرعامل بانک شهر در این باره با بیان این‌که بسیاری از پروژه‌های مهم شهری از جمله حمل و نقل ریلی در کلانشهرها به دلیل کمبود منابع مالی به سرانجام نمی‌رسید، گفت: در چند سال اخیر تلاش داشتیم تا به عنوان بازوی کمکی مدیریت شهری، در این حوزه، حامی شهرداری‌ها باشیم.

حسین محمد پورزرندی تصریح کرد: افزایش کیفی زندگی شهروندان از اهداف این بانک است و به طور حتم، حمایت‌ها از توسعه خطوط ریلی و حمل و نقل عمومی ادامه خواهد داشت.

او با تاکید براین‌که حمایت از خطوط مترو در تهران و سایر کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است، گفت: طی چند سال گذشته بانک شهر و به عنوان حامی اصلی توسعه حمل و نقل عمومی و خطوط ریلی، نقش موثری در تامین منابع مالی این حوزه ایفا کرده و و قطعا این مسیر را ادامه خواهد داد.

پورزرندی ادامه داد: بانک شهر با هدف اولویت‌بخشی به مقوله مسئولیت اجتماعی در توسعه و افزایش خطوط مترو حمایت‌های قابل‌توجهی داشته و سرمایه‌گذار اصلی این حوزه در تهران و سایر کلانشهرها بوده است. همچنین بانک شهر به عنوان تنها سرمایه‌گذار اصلی خط6 متروی تهران بوده است و ایستگاه فرودگاه مهرآباد نیز با حمایت این بانک به بهره‌برداری ‌رسید.

منبع: تسنیم

401

کد خبر: 824953

وب گردی

وب گردی