فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف 46 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، غلام‌عباس غلام‌زاده از انهدام باند پنج نفره قاچاق اسلحه و کشف 46 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در محور اصفهان – شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل سلاح غیرمجاز توسط اعضا یک باند قاچاق سلاح و مهمات از استان‌های غربی به سمت چهارمحال و بختیاری، مراتب در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی و مأموران گمنام امام زمان (عج) قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق شدند یک دستگاه سواری پژو 405 را در محور اصفهان – شهرکرد متوقف کنند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو 46 قبضه اسلحه شکاری شامل پنج قبضه دولول، هفت قبضه تک لول، شش قبضه وینچستر، ۲۸ قبضه اسلحه پنج تیر کشف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: متهمان دستگیر شده به همراه سلاح‌های کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

700

کد خبر: 825134

وب گردی

وب گردی