مهمترین اخبار دانشگاه آزاداسلامی درهفته ای که گذشت

جزئیات انتخاب رشته در دانشگاه‌آزاد اسلامی ،پیگیری مشکلات اداری زمین های دانشگاه،افزایش ظرفیت و توانمندی های جدید ، انتصاب سرپرست استان تهران و واحد تهران مرکزی و ... از جمله اخبار مهم دانشگاه آزاداسلامی در هفته گذشته است.

به گزارش ایسکانیوز، مهمترین اخبار دانشگاه آزاداسلامی را از روز شنبه(14مردادماه) تا پنج شنبه(19مردادماه) در ادامه می خوانید.

اقدام دانشگاه آزاد اسلامی در نگهداشت نخبگان، بزرگترین خدمت به کشور است

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در طول 5 سال گذشته این تنها برنامه‌ای است که با این شکوه توسط دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‌شود و همین نشان می‌دهد که دکتر ولایتی چقدر اهمیت زیادی برای نخبگان قائل است.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

واحدهای مجری علوم پزشکی باید از اول مهرسامانه پژوهشیار را فعال کنند

مدیرکل دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: واحدهای مجری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی دارای مقاطع تحصیلات تکمیلی باید از اول مهر سامانه پژوهشیار را در واحد خود فعال کنند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

نتیجه نهایی بررسی رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی هنوز اعلام نشده است

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بخشی از رشته محل های این دانشگاه در وزارت علوم در حال بررسی است و هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

جزئیات انتخاب رشته در دانشگاه‌آزاد اسلامی/ ملاک انتخاب رشته در دانشگاه آزاد بر اساس نمره و اولویت داوطلب است

دکتر علوی فاضل با بیان اینکه پذیرش از طریق کنکور تنها در 3 درصد رشته های دانشگاه آزاد انجام می شود، گفت: ملاک انتخاب رشته در دانشگاه آزاد بر اساس نمره فرد و اولویت و علاقه مندی است که انتخاب می کند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

تعداد مقالات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از سال 2000، از مرز 50هزار گذشت/ رشد 250 برابری میزان مقالات در سال 2016

اطلاعات اخیرا منتشرشده از سوی از سوی پایگاه بین‌المللی Web of Science نشان می‌دهد تعداد مقالات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از سال 2000، از مرز 50هزار مقاله گذشته که رشد 250 برابری میزان مقالات در سال 2016 را نسبت به سال 2000 ثبت کرده است. همچنین طبق گزارش مذکور، در سال 2016 میلادی بیش از 8 هزار مدرک علمی از سوی محققان دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

پزشکی بیشترین نیاز را به معنویت و اخلاق دارد

چهره ماندگار پزشکی طی سخنانی با اشاره به اهمیت مراسم دانش آموختگی برای آغاز مسیری مهم و قابل توجه در خدمت رسانی به مردم گفت :هیچ رشته ای مانند پزشکی نیاز به معنویت ندارد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

پیگیری مشکلات اداری زمین های دانشگاه آزاد اسلامی/ تفکیک مشاعات

معاون حقوقی و مجلس دانشگاه آزاد گفت: برخی از زمین های این دانشگاه با مشکلات اداری مواجه هستند که پیگیر رفع این مشکلات هستیم.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از 19 مرداد آغاز می‌شود/ اعمال تخفیف شهریه برای مناطق محروم

معاون امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد انتخاب رشته این دانشگاه از 19 مرداد آغاز می‌شود.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

لزوم ارائه مجوزهای تدریس دروس عمومی معارف در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعضای هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریسی که دروس عمومی گروه معارف اسلامی را تدریس می‌‌کنند، اگر مجوزهای تدریس خود را ارائه ندهند، از تدریس آنها ممانعت می‌شود.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

افزایش ظرفیت و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید

مدیرکل سابق حراست وزارت علوم ضمن بیان این نکته که ظرفیت و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مدیریت جدید ممکن شده است از زیرساخت های مناسب این مجموعه علمی سخن گفت.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

جزئیات انتخاب رشته متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند از 19 تا 26 مرداد با مراجعه به سامانه این مرکز انتخاب رشته کنند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

چارچوب های ارزیابی فعالیت های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین می شود

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برای توسعه کیفیت در این دانشگاه درحال تدوین چارچوب های مختلف ارزیابی آموزشی هستیم.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی منصوب شد

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر محمدمهدی طهرانچی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی منصوب کرد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

منظری توکلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان شد

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر حمداله منظری توکلی را به عنوان سرپرست واحد کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان منصوب کرد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

آغاز مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد از امروز

کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند از امروز پنج‌شنبه ۱۹ تا پایان روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب ۲۰ رشته محل اقدام نمایند.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

همایش دانشگاه آزاد اسلامی ویژه رتبه‌های برتر کنکور

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از امکان ثبت‌نام رتبه‌‌های برتر کنکور سراسری سال 96 برای شرکت در همایش دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

دانشگاه آزاد اسلامی؛ اولویت اول انتخاب رشته داوطلبان

امروز به جایی رسیده‌ایم که قبولی در کنکور مطرح نیست و دواطلبان جوان می‌توانند دانشگاه‌ موردنظر خود را با در نظر گرفتن همه شرایط انتخاب کنند در این بین دانشگاه آزاد اسلامی؛‌ بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به خاطر ویژگی‌های منحصر به فرد خود یکی از انتخاب‌های آینده‌سازان این مرز و بوم است.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

اطلاعیه شهریه پردیس‌های خودگردان دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، تذکرات مهم درباره شهریه پردیس‌های خودگردان این دانشگاه را با صدور اطلاعیه‌ای به داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

تلاش دانشگاه آزاد اسلامی برای تحصیل رایگان دانشجویان مناطق محروم/ اختصاص ردیف بودجه برای دانشجویان ممتاز

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه این دانشگاه اهل شعار نیست از بورسیه دانشجویان نخبه، ممتاز و با استعداد از سال جاری خبر داد و گفت: به همین خاطر امتیازاتی چون تخفیف و کاهش شهریه برای مناطق محروم و حتی افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار نیستند، قائل شده‌ایم.

مشروح خبر را اینجا بخوانید

200/202

کد خبر: 825201

وب گردی

وب گردی