نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس فرسوده/ افزایش سالانه ۵۹۴۰۰ ‌صندلی به ناوگان شرکت

مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار گفت: این شرکت نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس شامل خروج خودروهای فرسوده و ورود خودروهای نو را در دستور کار قرار داد و در واقع سالانه ۵۹ هزار و ۴۰۰ صندلی به ناوگان شرکت افزوده شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمد‌جواد پورسعید اظهار داشت: ساماندهی حمل و نقل بسیجیان، کمک به دولت در شرایط پیک سفر و الگوسازی در صنعت حمل و نقل، از اهداف اصلی‌ شرکت مسافری جاده‌ای جوان سیر ایثار است.

او با بیان اینکه اولویت اصلی جوان سیر ایثار اعزام زائران راهیان نور است، اضافه کرد: شرکت مسافربری جوان‌سیر ایثار مجری انحصاری سفرهای راهیان نور در سراسر کشور است.

مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار افزود: این شرکت از سال 1380 فعالیت خود را با یک دفتر مرکزی در تهران و 100 دستگاه اتوبوس‌ آغاز کرد، از سال 82 فعالیت توسعه‌ای خود را آغاز کردیم‌ و در سال 86 با خرید اتوبوس‌ جدید، توسعه شعب هم در دستور کار قرار گرفت؛ امروز در همه استا‌ن‌ها حداقل یک شعبه و در برخی شهرهای بزرگ شعب دوم و نمایندگی داریم.

پورسعید با اشاره به اینکه جوان سیر ایثار دارای 53 شعبه در سراسر کشور است، گفت: در حال حاضر ‌600 دستگاه اتوبوس در ناوگان این شرکت فعالیت می‌کند.

مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار بیان کرد: این شرکت در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال‌ نوسازی 50 دستگاه اتوبوس شامل خروج خودروهای فرسوده و ورود خودروهای نو را در دستور کار قرار داده است و در واقع سالانه 59 هزار و 400 صندلی به ناوگان این شرکت جاده‌ای افزوده شده است.

او به بهسازی 50 دستگاه اتوبوس شامل تعمیرات فنی و ظاهری ناوگان در سال جاری اشاره کرد و افزود: ‌‌به تازگی در سه شهرستان ‌خوی‌، سر پل ذهاب‌ و شاهرود شعبه جدید افتتاح ‌کرده‌‌ایم.

مدیرعامل شرکت جوان‌سیر‌ ایثار با بیان اینکه سالانه بیش از 1512 نفر به صورت مستقیم در این شرکت شاغل هستند، افزود: با افزایش ناوگان و افتتاح شعبه 115 نفر به صورت مستقیم ‌(راننده و کارمند اداری‌) و 20 نفر به صورت غیر‌مستقیم ( پیمانکاران جهت تعمیرات و بهسازی ناوگان ) اشتغال‌زایی ایجاد شد.

منبع: فارس

402

کد خبر: 825238

وب گردی

وب گردی