مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی از مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع ارتفاعات دولی دره و گوریشه این شهرستان پس از حدود 22 ساعت تلاش نیروهای امدادی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز علی اکبر اکبری روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش سوزی که از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه آغاز شده بود، با تلاش نیروهای مردمی و امداد رسان، ساعت پنج و 30 دقیقه بامداد امروز (جمعه ) مهار شد.
وی اظهارکرد: در این آتش سوزی که در منطقه کوهستانی و صعب العبور ارتفاعات ثلاث باباجانی روی داد، متاسفانه بیش از یکصد هکتار از جنگل ها و مراتع این شهرستان دچار آتش سوزی شد.
وی از حضور نیروهای امداد رسان و گروه های مردم نهاد در منطقه قدردانی کرد و گفت: بیش از 600 نفر از نیروهای مردمی، هلال احمر، منابع طبیعی، سپاه و بسیج و تشکل های مردم نهاد در مهار آتش سوزی نقش داشتند.
فرماندار ثلاث باباجانی همچنین گفت: یک فروند بالگرد هلال احمر نیز که نیروهای امداد رسان را به ارتفاعات محل حادثه منتقل می کرد، در مهار آتش سوزی نقش موثری داشت.
وی گفت: با توجه به وزش شدید باد در منطقه و احتمال آتش سوزی دوباره، هم اکنون بیش از 20 نفر از نیروهای منابع طبیعی در منطقه حضور دارند.
شهرستان ثلاث باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

کد خبر: 825262

وب گردی

وب گردی