رتبه‌بندی نمایندگی‌های بیمه معلم و توسعه بازار در دستور کار

معاون برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم خبر داد: نمایندگان بیمه معلم بر اساس تحقق فروش، وصول مطالبات ،نسبت خسارت ،مدیریت ریسک و توازن فروش رتبه بندی و درجه بندی خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ کاوه قاضی در جریان برپایی همایش بزرگ بازاریابی بیمه معلم که با حضور اساتید بین المللی در سالن همایش همایش های صدا و سیما برگزار شد، اعلام کرد: نمایندگان بیمه معلم بر اساس تحقق فروش، وصول مطالبات ،نسبت خسارت ،مدیریت ریسک و توازن فروش رتبه بندی و درجه بندی خواهند شد.

قاضی گفت: بیمه معلم با این احساس که در بحث شبکه بازاریابی و فروش آنطور که باید و شاید پیشرفت نکرده و با توجه به سخنان مدیر عامل که باید این شرکت جزو 5 شرکت بیمه‌ای برتر کشور باشد، اقدام به برگزاری یک سری برنامه که یکی از آنها همایش مذکور با حضور اساتید و کارشناسان خارجی است کرد که امروز شاهد برپایی آن هستیم.

او افزود: بیمه معلم برای اینکه جزو 5 شرکت برتر قرار گیرد از سال گذشته مدیریت توسعه بازاریابی ایجاد کرد تا بتواند شبکه فروش و بازاریابی خود را هرچه بهتر در این بحث فعال و به روز کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه بازار شرکت بیمه معلم تصریح کرد: بیمه معلم ساز و کارهایی را تعریف کرده است تا بر اساس آنها، نمایندگان ترغیب شده و به سمت پکیج فروشی گرایش پیدا کنند، صرفا روی یک بیمه نامه خاص متمرکز نشوند و بدین منظور مشوق‌هایی را نیز در نظر گرفته است.

به گفته قاضی یکی از ماموریت های اصلی بیمه معلم‌ طراحی طرح ها و بسته های جدید بیمه ای است که هم برای مشتری و هم برای فروشنده جذابیت به همراه داشته باشد.

منبع: فارس

402

کد خبر: 825330

وب گردی

وب گردی