کمالوند: به کسب سهمیه آسیا امیدواریم/ راه درازی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هنوز راه دراز است و ما کار زیادی در پیش داریم و به نظرم ما هنوز با صنعت نفتی که مدنظرمان است فاصله زیادی داریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فراز کمالوند پس از پیروزی 2 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل گسترش فولاد، اظهار داشت: من اولاً به همه دوستان عزیز خبرنگار تبریک می‌گویم. دست مریزاد به شما می‌گویم بابت این همه زحماتی که می‌کشید. این پیروزی را به خبرنگاران تقدیم می‌کنم. بازی به نظرم بازی خوبی بود. با توجه به اینکه دوست ندارم امتیازات خانگی را از دست بدهیم، بعد از گل اول به بازی بسته رو آوردیم.

وی به تمجید از مرتضی اسدی، مدافع کهنه‌کار خود پرداخت و گفت: مرتضی اسدی مهره‌ای است که در طول بازی تأثیر می‌گذارد. شما می‌توانید تأثیر او را نه تنها در خط دفاع بلکه در طول بازی و روی تک‌تک بازیکنان ببینید، چون اسدی به معنای واقعی یک رهبر تمام عیار است. ما اسدی را در دیدار هفته گذشته با سایپا نداشتیم، اما با بازگشت او دیدید که چقدر سازمان‌یافته دفاع می‌کردیم. مشکلی که ما داریم این است که نفرات‌مان کم هستند. ما فقط 14، 15 بازیکن بزرگسال داریم و امسال هم توانستیم فقط شش بازیکن لیگ برتری به تیم‌مان اضافه کنیم. البته ما چاره‌ای هم نداریم و من از همه بازیکنانم راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: بازیکنانی که ما امسال جذب کردیم یکی از یکی بهتر هستند و با تمام توان‌شان در این گرما جانفشانی می‌کنند. خدا را شاکریم که توانستیم دومین سه امتیازمان را بگیریم. اگر در هفته قبل آن اتفاقات نامطلوب و ناعادلانه رخ نمی‌داد به جرأت می‌توانم بگویم که الان اگر صدرنشین هم نبودیم جزو سه تیم بالای جدول به حساب می‌آمدیم. البته هنوز راه دراز است و ما کار زیادی در پیش داریم. به نظرم ما هنوز با صنعت نفتی که مدنظرمان است فاصله زیادی داریم.

کمالوند با اشاره به گرمای هوای آبادان خاطرنشان کرد: گرمای هوا روی عملکرد بازیکنان من تأثیر می‌گذارد و همه آنها مصدوم هستند. ما امروز یک تعویض اجباری انجام دادیم و سزار را بیرون کشیدیم. من شنیدم که حریفان ما می‌گویند که بازی کردن در استان خوزستان و شهر آبادان به دلیل گرمای هوا کار سختی است، اما در واقع کار سخت برای تیم میزبان است، چون تیم‌های میهمان می‌آیند، یک بازی انجام می‌دهند و می‌روند، اما ما در اینجا باید با این هوا و شرجی بودن آن بجنگیم. من سعی می‌کنم با آقای عیسی‌زاده (مدیرعامل باشگاه صنعت نفت) صحبت کنم تا در 20 روز آینده که این هوای گرم تداوم دارد حداقل تمرینات‌مان را در یک جایی خارج از آبادان برگزار کنیم، چون واقعاً تمرین کردن در این هوا خیلی سخت است. امروز هم حتی هوا خیلی گرم بود و به نظرم رطوبت هوا حتی بدتر از دو روز گذشته بود. به هر صورت خدا را شاکریم که دو بازی خودمان را بردیم، آن هم مقابل تیم‌هایی که با توجه به اتفاقات سال گذشته هواداران‌مان دوست داشتند آنها را ببریم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد هدف‌گذاری باشگاه صنعت نفت آبادان برای لیگ هفدهم گفت: من قبلاً هم گفته بودم که هدف ما این است که در نیم‌فصل 20 امتیاز و یا نزدیک به آن را به دست بیاوریم تا بتوانیم لیگ را با رتبه تک‌رقمی به اتمام برسانیم، اما مطمئن باشید اگر بیشتر از 20 امتیاز در پایان نیم فصل بگیریم علاوه بر رتبه تک رقمی می‌توانیم به رده‌های بالاتر هم دست پیدا کنیم. البته همان‌طور که گفتم این تیم با چیزی که من می‌خواهم فاصله دارد، اما سابقه‌ای که من دارم می‌گوید که اگر 20 امتیاز بگیریم حتی به گرفتن سهمیه هم امیدوار می‌شویم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان بار دیگر به گلایه از کمبود بازیکنان در تیمش پرداخت و یادآور شد: ما سعی می‌کنیم نیمکت‌مان را در نیم‌فصل با جذب چند بازیکن تقویت کنیم از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در این گرما این‌طور فوتبال بازی کرده و دل هواداران‌مان را شاد می‌کنند، اما ما هنوز با مشکلی به نام کمبود بازیکن مواجه هستیم. ما شش بازیکن لیگ برتری جذب کردیم، اما اگر می‌توانستیم 10 نفر جذب کنیم یک اتفاق عجیب و غریب رخ می‌داد. با این حال ما کارمان را ادامه می‌دهیم و امیدواریم مصدوم ندهیم. شما نگاه کنید که ما هفته گذشته با مصدومیت مرتضی اسدی با چه مشکلاتی در خط دفاعی مواجه شدیم.

کمالوند در واکنش به انتقادات مطرح شده نسبت به میانگین سنی صنعت نفت آبادان بیان کرد: برخی‌ها هستند که همیشه انتقاد می‌کنند و می‌خواهند برای ما دردسر ایجاد شود. البته جا دارد از هواداران و رسانه‌ها تشکر کنم که از ما انتقاد نکردند و به صنعت نفت فرصت دادند. یک عده زمانی که من به آبادان آمدم مدام به اظهارنظر درباره بازیکنان من می‌پرداختند، اما تنها جایی که انتقاد نشد در رسانه‌ها بود.

وی راجع به اتفاقات دقایق پایانی بازی صنعت نفت - پدیده گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از آقای جنگی، نماینده فدراسیون داشته باشم. اگر او در دقایق پایانی به موقع نرسیده بود ممکن بود اتفاقاتی دیگری رخ بدهد. من در رختکن هم بازیکنانم را جریمه و توبیخ کردم و به آنها گفتم وقتی سه امتیاز بازی را گرفتیم، دیگر نیازی نیست این چالش‌ها را ایجاد کنید که مبادا برای ما تبعاتی در پی داشته باشد.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در مورد به مشکلات شهر جم برای میزبانی در دیدارهای پارس جنوبی نیز گفت: فوتبال چرخه خوبی را در این خطه طی می‌کند. ما با توجه به کمبود امکانات در این شهر چاره‌ دیگری نداریم. تیم‌ها مجبورند برای بازی در شهر جم ابتدا به عسلویه بروند و از آنجا راهی شهر جم شوند. یک جمعیت خیلی خوب آماری و فوتبالی در آنجا شکل گرفته، اما به نظرم بهتر است یک هتل خوب و به طور کلی امکانات زیرساختی در این شهرها فراهم شود، چون مردم آنجا هم حق دارند از این فوتبال بهره و لذت ببرند.

604

کد خبر: 825393

وب گردی

وب گردی