مهاجری: توپ‌جمع‌کن‌های آبادان از مشهد بدتر بودند/ از داور مسابقه گلایه دارم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اگر این روند را ادامه بدهیم می‌توانیم به آینده تیم‌مان امیدوار باشیم، اما در هر صورت فکر می‌کنم داور امروز کمی با نفت در برخی صحنه‌ها مهربان‌تر بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا مهاجری پس از شکست 2 بر صفر پدیده مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ابتدا جا دارد شهادت بسیجی ارزنده شهید حججی را که به دست نیروهای داعش به شهادت رسیده است، تسلیت بگویم. در مورد بازی هم باید بگویم که ما امروز ما با سهل‌انگاری دو گل خوردیم. ما در نیمه اول سوار بر بازی بودیم، اما در ضدحمله گل خوردیم. در هر صورت این پیروزی را به فراز کمالوند، مجموعه صنعت نفت و مردم آبادان تبریک می‌گویم.

وی به گلایه از اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار صنعت نفت آبادان - پدیده مشهد پرداخت و یادآور شد: ما امروز باختیم، اما من دو گلایه دارم. اسم توپ جمع‌کن‌های مشهدی بد در رفته است، اما شما دیدید که توپ‌جمع‌کن‌های آبادانی در نیمه اول حتی یک توپ هم به ما ندادند! ما یا خودمان توپ را به بازیکنان می‌رساندیم و یا آنها خودشان می‌آمدند توپ را به زمین می‌بردند. این اتفاقات زیبنده شهر و فوتبال آبادان نیست.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: گلایه دوم من از داور مسابقه است. داور مسئول سلامت بازیکنان به حساب می‌آید و باید در قبال آنها بهتر عمل کند. امروز انتظار ما از داوری برآورده نشد. ما خدای ناکرده انتظار نداریم که داور به نفع ما سوت بزند، اما امشب داور باید بهتر از اینها عمل می‌کرد. بازیکنان به حمایت داور نیاز دارند. اگر در نیمه دوم با بازیکن نفت برخورد می‌شد و داور به او کارت زرد می‌داد، این مشکلات در ادامه به وجود نمی‌آمد.

مهاجری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش تصریح کرد: به طور کلی از عملکرد بازیکنانم مخصوصاً در نیمه دوم راضی هستم. اگر این روند را ادامه بدهیم می‌توانیم به آینده تیم‌مان امیدوار باشیم، اما در هر صورت فکر می‌کنم داور امروز کمی با نفت در برخی صحنه‌ها مهربان‌تر بود.

604

کد خبر: 825394

وب گردی

وب گردی