پنج دوره جشنواره قصه‌گویی در یک لوح فشرده

قصه‌های پنج دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب یک بسته حاوی لوح‌های فشرده منتشر شده است.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،‌ این 5 لوح فشرده به درخواست علاقه‌مندان قصه‌گویی در حال حاضر در اختیار مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور قرار گرفته است.

بر این اساس، دبیرخانه‌ جشنواره با بررسی نیازهای موجود در حوزه‌ی آموزش به مربیان کانون و علاقه‌مندان، انتشار این آثار را در دستور کار خود قرار داد.

هم اکنون لوح‌های فشرده‌ چندرسانه‌ای مشتمل بر پنج لوح این امکان را فراهم آورده تا علاقه‌مندان به تماشای آثار متنوع این جشنواره بپردازند.

دوره‌های پانزدهم تا هفدهم جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به ترتیب در شهرهای ارومیه، تبریز و کرمانشاه و دو جشنواره هجدم و نوزدهم در تهران برگزار شد.

پیش‌تر قصه‌های دوره‌ نوزدهم در پرتال کودک و نوجوان منتشر و مورد استقبال علاقه‌مندان واقع شده بود. مربیان کانون، قصه‌گویان آزاد، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، نوجوانان، مربیان مراکز فراگیر کانون و قصه‌گویان جشنواره رضوی عنوان بخش‌های متنوع این جشنواره در دوره‌های مختلف است.

دبیرخانه‌ دائمی جشنواره‌ بین‌‌المللی قصه‌گویی ابراز امیدواری کرده است که تماشای این آثار راه‌گشای ارائه‌ آثار متنوع و حرفه‌ای‌تر در دوره‌های پیش رو از سوی علاقه‌مندان و مربیان باشد.

502

کد خبر: 825482

وب گردی

وب گردی