آغاز همکاری شبکه کودک سیما با مراکز استانی

پخش برنامه تلویزیونی مدادرنگی تولید مرکز استانی قم ، از شبکه نهال آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز از شبکه کودک سیما، پخش مجموعه مداد رنگی از شبکه نهال آغازی بر همکاری های آتی شبکه کودک سیما با مراکز استانی است تا بدین وسیله تولیدات فاخر استانها در عرصه کودک از محدودیت پخش خارج شده و با پخش سراسری در شبکه کودک به همه کودکان ایرانی عرضه شود.

برنامه مداد رنگی از تولیدات برتر مراکز استانهاست که به مدت 15 سال به تهیه کنندگی مهدی نیک روش از شبکه استانی قم پخش می شد و با بررسی های صورت گرفته برای پخش از شبکه کودک سیما برگزیده شده است.

این برنامه با محوریت آموزش نقاشی و سبک زندگی اسلامی همه روزه راس ساعت 16 از شبکه نهال تقدیم کودکان ایرانی می شود.

محمد رضا بهروز تهیه کننده این برنامه گفت: برنامه مداد رنگی با بررسی روش های جدید و سبک جذاب به دنبال سبک زندگی مناسب برای کودکان و آینده سازان کشور است.


وی افزود: این برنامه که در مرکز قم تولید می شود به آموزش مسائلی چون نه گفتن ، انتخاب دوست، مدیریت زمان ،مدیریت رابطه ، مدیریت محبت، وادادگی فرهنگی و فکری و جوزدگی می پردازد.


بهروز گفت: یکی از نوآوری های این برنامه کمک به قصه گویی توسط کودکان است و در بخش هایی از این برنامه از کودکان خواسته می شود مطابق تصاویر طراحی شد قصه بگویند.


وی ضمن گلایه از بی توجهی بدنه علمی کشور به حوزه کودک گفت: امیدوارم با توجه سازمان صدا و سیما به کودک و نوجوان شاهد پیشرفت چشمگیر برنامه سازی در این حوزه باشیم.

502

کد خبر: 825525

وب گردی

وب گردی