آزادسازی 132 هزار متر مربع اراضی کشاورزی تغییرکاربری یافته در ساوجبلاغ

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت که در راستای قانون، 26 بنای غیرمجاز که شامل 5600 متر مربع دیوارکشی و 600 متر مربع فونداسیون غیرمجاز بود در این شهرستان تخریب شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، حیدر جعفری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ از اجرای چندین مورد تخریب بنای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به حساسیتی که در زمینه تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دادستانی وجود دارد از ابتدای سال چندین مورد تخریب بناهای غیرمجاز انجام شده است.
وی افزود: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات، با صدور نمایندگی از سوی دادستانی نسبت به قلع و قمع بناهای غیرمجاز در شهرک اقدسیه شهرستان ساوجبلاغ اقدام شد.
دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ با اشاره به حضور نماینده دادستانی، عوامل نیروی انتظامی و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در این عملیات، توضیح داد: در راستای قانون، 26 بنای غیرمجاز که شامل 5600 متر مربع دیوارکشی و 600 متر مربع فونداسیون غیرمجاز بود تخریب شد که در مجموع منجر به آزادسازی 132 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی و بازگشت آن به حالت سابق شد.

900

کد خبر: 825565

وب گردی

وب گردی