آغاز دوره های جدید تئوری و عملی گل و گیاه/آشنایی با گیاهان دارویی  و گل های  آپارتمانی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 از آغاز دوره های جدید تئوری و عملی گل و گیاه در مراکز تحقیقات ،آموزش و مشاوره فضای سبز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز" کورش خرد "با اشاره به این که تمامی کلاس ها با توجه به درخواست شهروندان برنامه ریزی شده است؛ گفت: سر فصل های این کلاس­ها از تنوع بالایی برخوردار است و برای پوشش دهی بهتر؛ در تمامی مراکز از جمله بوستان­های رازی، قبله و گلخانه آموزشی برگزار می شود تا علاقمندان با توجه به دسترسی خود در این کلاس­ها شرکت کنند.

او هدف از برگزاری کلاس­های آموزشی را افزایش آگاهی شهروندان در رابطه با گیاهان آپارتمانی، گیاهان پرکاربرد در فضای سبز، گیاهان دارویی و ... عنوان کرد و ادامه داد: در کلاس آموزش سبزیکاری نحوه آماده سازی زمین برای کاشت انواع سبزی های برگی و همچنین نحوه کاشت سبزی های مناسب برای این فصل مانند ریحان، تره، شوید، شاهی و....به صورت عملی آموزش داده می شود. همچنین در کلاس هرس سبز پیرامون هرس در فصل تابستان و اصول هرس اطلاعات ارائه می شود و در کلاس گیاهان آپارتمانی هم در رابطه با شناخت نیازهای گیاهان و نحوه نگهداری از آن­ها در محیط های آپارتمانی و منازل؛ آموزش عملی به علامندان ارائه خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره های آموزشی گل و گیاه می توانند با شماره 55427494 مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه 11تماس بگیرند.

700

کد خبر: 825684

وب گردی

وب گردی