تهران - ایسکانیوز: مهرداد پولادی بعد از پیگیری‌های فراوان توانست مجوزش به عنوان بازیکن آزاد را از کمیته انضباطی بگیرد.

اختلاف پولادی و پرسپولیس بعد از جام جهاتی آغاز شد. پولادی که با پیشنهادهای مناسبی از تیم‌های خارجی روبرو شده بود، با استناد به یکی از متمم‌های قراردادش اصرار داشت بازیکن آزاد است. پرسپولیسی‌ها هم اعتقاد داشتند این متمم تا زمان خاصی اعتبار داشته و پولادی دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

کار پرسپولیس و پولادی به کمیته انضباطی کشید. طولانی شدن دعوای حقوقی آن‌ها باعث شد پولادی نتواند برای الشحانیه بازی کند و این باشگاه بازیکنان جدیدی را به جای او خرید. سرانجام امروز، کمیته انضباطی حکم مربوط به پرونده پولادی را صادر کرد. در این حکم، پولادی بازیکن آزاد شده و می‌تواند به هر باشگاهی بخواهد بپیوندد.

در متن این حکم آمده: «کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی های لازم و گزارشات مختلف و همچنین تشکیل نشست با اعضای باشگاه پرسپولیس و پولادی، اعلام کرد با توجه به محتویات پرونده این بازیکن و توافقات باشگاه پرسپولیس با مهرداد پولادی، به استناد ماده 18 آیین نامه انضباطی سابق، طبق مصوبه93/6/9 هیات رئیسه فدراسیون و با اعلام فسخ قرار داد بین بازیکن مذکور و باشگاه پرسپولیس در فصل 93-94، پولادی را بازیکن آزاد اعلام کرد. گفتنی است؛ اختلافات مالی احتمالی با طرح موضوع و رعایت مقررات مربوطه از سوی طرفین رسیدگی خواهد شد.»

پولادی فعلا درگیر پرونده بررسی مجدد کارت‌های معافیت هم هست.
کد خبر: 82573

وب گردی

وب گردی