دبیران کمیته‌های هفته‌ ملی کودک منصوب شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکامی جداگانه دبیران کمیته‌های مختلف برگزاری مراسم روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک سال ۱۳۹۶ را منصوب کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا حاجیان‌زاده در این احکام بر توجه به اهداف و سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری روز جهانی و هفته‌ی ملی کودک و هماهنگی با دبیر ستاد اجرایی با رعایت جایگاه کانون و جلب مشارکت سایر نهادها و تشکل‌های دولتی و غیر دولتی برای ایجاد زمینه‌ی تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جذاب و بانشاط تاکید کرده است.

بر همین اساس حاجیان‌زاده در حکمی محمدعلی شامانی مشاور عالی خود را به سِمت دبیر کمیته‌ی هماهنگی با سازمان‌ها و نهادها در مراسم هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک منصوب کرد.

وی هم‌چنین فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون را به عنوان دبیر کمیته‌ی مالی و پشتیبانی، رضا قمر‌زاده معاون فرهنگی کانون را نیز به عنوان دبیر کمیته‌ی علمی، ‌فرهنگی این رویداد ملی منصوب کرد.

در همین حال انتصاب مجتبی دانشور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‌الملل به عنوان دبیر ستاد اجرایی و کمیته‌ی تبلیغات و اطلاع‌رسانی، مجید نیازی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دبیر کمیته‌ی ارزیابی، محمدصالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست دبیر کمیته‌ی حراست و انتظامات و محمود سلیمانی کاریزمه مدیرکل کانون استان تهران دبیر کمیته‌ی کانون استان تهران از دیگر حکم‌هایی است که از سوی مدیرعامل کانون صادر شده است.

حاجیان‌زاده هم‌چنین ابوالقاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را نیز به عنوان دبیر کمیته‌ی نمایشگاه هفته‌ی ملی کودک انتخاب کرد.

هفته ملی و روز جهانی کودک امسال با شعار «هر کودک نشانی خداست...» طی روزهای 15 تا 21 مهر در تهران و سراسر ایران از سوی نهادها و سازمان‌های مختلف و در چهارچوب برنامه‌های ملی برگزار می‌شود.

503

کد خبر: 825875

وب گردی

وب گردی