پیام رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری برای تور ایران- آذربایجان

اهمیت تور بین‌المللی ایران- آذربایجان موجب شد رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در این خصوص پیام ویژه ارسال کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، برایان کوکسن رییس اتحادیه جهانی با ارسال پیامی تور بین المللی ایران- آذربایجان را یکی از با ارزش ترین تورهای uci معرفی کرد.در پیام ویژه رییس اتحادیه جهانی آمده است:

برای من مایه افتخار است که این پیام را برای همگان در تور ایران (آذربایجان)و اعم از دوچرخه سواران، تماشاچیان، برگزارکننده، حامیان مالی و عوامل داوطلب ارسال کنم.

تورهای قاره ای از سال 2005 با هدف گسترش دوچرخه سواری در کلیه قاره ها و فراهم آوردن فرصت رقابت در چندین مرحله مسابقات طراز اول منطقه ای برای دوچرخه سواران، انجام می شود. هم چنین کشورهای میزبان با مسیرهای زیبای دوچرخه سواری شان به نمایش گذاشته می شوند و اهالی مناطق مختلف می توانند از تماشای مسابقات مهیج لذت ببرند، مسابقاتی که نه فقط ستارگان آن کشور که دوچرخه سواران و تیمهایی از سراسر دنیا را به خود جذب می کند.

تور ایران (آذربایجان) که امسال سی و دومین دوره آن برگزار می شود، به پای ثابت و مهمی در تقویم تورهای آسیایی UCI تبدیل شده است. شش روز مسابقه که از تبریز آغاز و در همین شهر هم به پایان می رسد، همواره به لطف تمام عوامل برگزارکننده اش رقابت سنگین و جذابی بوده است. من به ویژه از فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران و رئیس محترم آن، آقای خسرو قمری تشکر می کنم که حمایت کامل در طول یک سال، نه فقط از رشته جاده که از کلیه رشته های ورزش ما، دوچرخه سواری دارد.

دوچرخه سواران ایرانی قهرمانی چهار دوره اخیر تور ایران (آذربایجان) را کسب کرده اند – قادر میزبانی در 2013 و 2014، و بعد از او میرصمد پورسیدی در 2015 و 2016. مشتاقیم ببینیم آیا کسی می تواند امسال می تواند این سد محکم برتری ایرانی ها را بشکند یا نه.

به امید موفقیت تمامی ورزشکارانی که در این تور شرکت می کنند.

602

کد خبر: 825879

وب گردی

وب گردی