پیام تبریک آل طه به سرپرست  جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان قرائت شد

آئین معارفه سرپرست واحد کرمان و دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید انصاریان نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کرمان، دکتر آقاجانی رئیس دبیرخانه هیات امنای استان، روسای واحد‌ها و شوراهای تخصصی این استان و مدیران، مسئولین و اعضای شورای واحد کرمان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بابک آل طه رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که به علت مسافرت در این مراسم حضور نداشت، طی پیامی انتصاب دکتر حمدالله منظری توکلی را تبریک گفت و از همکاری و تعامل روسای واحد‌ها وکارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی این استان، امام جمعه و استاندار کرمان و مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان تقدیر و تشکر کرد.

در پیام آل طه آمده است:

"بسمه‌تعالی

ذالِکَ فَضلُ الله یُوتیه مَن یَشاء، وَ اللهُ ذُوالفَضلِ اَلعَظیم"

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت دوستان و همکاران عزیز و ارجمند

از اینکه گردش روزگار بنده را ناخواسته از حضور در مراسم معارفه سرور محترم جناب آقای دکتر حمدالله منظری توکلی و زیارت یاران دیرینم محروم کرده است، اندوهگینم و بدین واسطه پوزش می‌خواهم. خداوند را شاکرم که در ایام مسئولیتم در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و واحد کرمان از وجود همراهانی دلسوز و ارجمند برخوردار بوده‌ام. همکارانی پرتلاش که بی‌تردید آنچه حاصل شده است، در گرو پشتکار و جدیت این بزرگواران بوده و قصوری که صورت گرفته «هر چه هست از قامت ناساز بی‌اندام ماست». برخود واجب می‌دانم از همراهی صمیمانه تک تک بزرگواران:

مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، ریاست محترم دبیرخانه هیأت امناء، روسای واحدها و مراکز، معاونین، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان قدردانی نمایم. همچنین از تلاش و همدلی کلیه همکارانم در واحد کرمان: معاونین، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان ارجمند سپاسگزارم.

از کلیه مسئولین و نهادهای محترم استان خصوصاً امام جمعه شریف و مردمی، استاندار دلسوز و پرتلاش و مجمع محترم نمایندگان مجلس شورای اسلامی که با حمایت‌های بی‌دریغ خود بنده را در انجام وظایفم یاری رسانده‌اند تشکر می‌کنم.

در پایان برای ریاست جدید استان و واحد کرمان جناب آقای دکتر حمدالله منظری توکلی که از مدیران شایسته و با سابقه دانشگاه آزاد اسلامی هستند، آرزوی موفقیت دارم. بی‌تردید دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در سایه مدیریت این برادر ارجمند افق‌های درخشانی را در پیش رو خواهد داشت.

گرت زدست برآید چو نخل باش کریم

ورت زدست نیاید چو سرو باش آزاد

بابک آل‌طه

۲۰ مرداد ماه نودوشش"

200/202

کد خبر: 825912

وب گردی

وب گردی