تهران - ایسکانیوز: حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با راه آهن، باز هم از علی کریمی درخواست کرد تا اگر به عنوان بازیکن نمی خواهد کنار تیم باشد، در سمت دیگری در باشگاه فعالیت کند. همچنین سرمربی پرسپولیس از عملکرد خوب بازیکنان در تمرین متعجب شده است.

حمید درخشان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: روز چهارمی است که دارم با تیم کار می کنم، ان‌شاءالله پرسپولیس را به آن چیزی که هواداران می‌خواهند برسانیم. راه‌آهن هفته قبل با وجود ارائه یک بازی خوب متحمل شکستی سنگین شد. همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد و همه می‌خواهند مقابل پرسپولیس برنده شوند. بازیکنان من می دانند کارشان سخت است آنها با عملکرد خود در تمرینات اعتماد به نفسم را بالا بردند. فکر می‌کنم آنها بیشتر سرباز پرسپولیس هستند و می‌‌خواهند در جبهه‌های پیش رو با افتخار بجنگند. ان‌شاءالله فردا یک بازی قابل قبول انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص کنار گذاشتن برخی بازیکنان مصدوم و محروم اظهار داشت: هفته آینده در این خصوص قرار است جلسه‌ای برگزار کنیم. چند بازیکن نمی‌توانند به ما کمک کنند از جمله پولادی که مشکل سربازی دارد که تلاش می‌کنیم این مسئله را حل کنیم اما فقط بخشی از این مشکل به دست ماست. بخش دیگر آن مربوط به حوزه نظام وظیفه می‌شود. مطمئنا باید این مشکلات را برطرف کنیم و بازیکنان جایگزین را بتوانیم در نیم فصل به تیم اضافه کنیم تا جای سایر بازیکنان را برای ما پر کنند.

درخشان در خصوص حضور علی کریمی در این تیم یادآور شد: از علی کریمی تشکر می‌کنم که جواب ما را بدهد. او از من فرصتی خواسته تا نحوه چگونگی کمک کردنش را اعلام کند و بهترین راه را انتخاب کند. ما هم تلاش می‌کنیم تا او بهترین راه را انتخاب کند. اگر علی کریمی قرار نیست بازی کند به شکلی دیگر در کنار تیم باشد. او بازیکن بزرگ و از بهترین‌های فوتبال کشومان بوده است که می‌خواهیم کمک کنیم در پرسپولیس باشد.
کد خبر: 82621

وب گردی

وب گردی