حس خوب آزادی ١٣ مددجوی جرایم غیرعمد در دهه کرامت

مدیرکل زندان های استان تهران ، گفت: نیکوکاران در دهه کرامت به آزادی ١٣ زندانی جرایم غیرعمد کمک کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ،مصطفی محبی با اعلام این خبر افزود: نیکوکاران با اهدای میلغ یک میلیارد و ٤٩٠ میلیون ریال وام بلاعوض موجبات آزادی این زندانیان را فراهم کردند.
عضو هیات امنای ستاد دیه استان تهران با بیان اینکه با ورود نیکوکاران به عرصه حمایت از مددجویان جرایم مالی و غیر عمد، همچنین شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود، اظهار کرد: مردم در روند کمکهای مالی، با عواقب ناآگاهی از مسائلی مانند حقوق تجارت یا عواقب نداشتن بیمه آشنا شده، در سطح جامعه را منعکس می کنند.
مدیر کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان تهران افزود: ستاد دیه همواره، سعی در آزادی زندانیان بی بضاعت با جرایم غیرعمد را داشته، در این زمینه نیکوکاران می توانند در تمام ایام سال، با واریز مبالغ هر چند اندک به این طرح کمک کرده تا گامهای اصلاح و تربیت با توانمندی بیشتر برداشته شود.
عضوهیئت امنای ستاد دیه استان تهران با قدردانی از نیکوکارانی که در طرح دهه کرامت شرکت و با اهدای مبالغی سیزده نفر را آزاد کردند ، گفت: کمک و دستگیری از زندانیان نیازمند مختص ایام خاص در سال نیست و نمایندگی ستاد دیه استان تهران آماده جذب این کمکها در طول سال و در مقابل پاسخگوی تک تک نیکوکارانی است که با انفاق مال، پیگیر آزادی زندانیان هستند و در این زمینه نیز گزارش ارائه می دهند.

705

کد خبر: 826233

وب گردی

وب گردی