کواکبیان: نظر من در خصوص کابینه نظر فراکسیون است

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرآیند بررسی وزرای دولت دوازدهم در کمیسیون های تخصصی مجلس گفت:نظر من در خصوص وزرای پیشنهادی همان نظر فراکسیون است.

مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با بیان اینکه اساس یک کابینه موفق انتخاب وزرای لایق است گفت: ما به عنوان نمایندگان مردم در خصوص انتخاب وزرا و دادن رای اعتماد باید تاکید کنم که ما به هر وزیر پیشنهادی که صادقانه برنامه همسو با مطالبات اکثریت مردم داشته باشد رای خواهیم داد.

وی نظر خود در خصوص لیست نفرات وزرای پیشنهادی توسط رییس جمهور را منوط به نظر کمیسیون دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نمی خواهیم اعمال نظرها چند وجهی باشد تمام نظرات خود را در کمیسیون به یک نظر واحد تبدیل کرده و اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پیش بینی می شود نفراتی که از سوی رییس جمهوری دوازدهم برای حضور در کرسی های وزارت به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند نسبتا گزینه های معقول تری هستند اما مجلس در خصوص برخی افراد معرفی شده مواضعی اساسی دارد که همچنان فرآیند بررسی این افراد در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس است.

کواکبیان در پایان تاکید کرد: دولت باید به دنبال استقرار مشی مردم سالاری باشد تا بتنواند مطالبات مردم را فریاد محقق کند.

301

کد خبر: 826235

وب گردی

وب گردی