سردار شریف : نیروهای عراق و سوریه به سراغ اسرائیل خواهند رفت

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به از بین رفتن داعش در منطقه اظهار داشت: نیروهای عراق و سوریه یک روزی حتما به سراغ رژیم صهیونیستی خواهند رفت.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد استراتژی سپاه برای مقابله با دشمنان منطقه ی ایران گفت: موضوع استراتژی سپاه برای تأمین امینت پایدار کشور از قبل طراحی شده است و روند های آن پیگیری می شود.

وی در مورد شهادت محسسن حججی افزود: قطعا شهادت هر کدام از عزیزان ملت انگیزه ای مضاعف برای تداوم و استمرار این استراتژی و دقیق بودن آن برای تأمین امنیت مردم خواهد بود.

سخنگوی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با تأکید بر تحولات 5 سال گذشته در سوریه بیان کرد: این تحولات قطعا نشان می دهد استراتژی سپاه در منطقه موفق بوده است.

سردار رمضان شریف در ادامه اظهار داشت: تقریبا بساط داعش در حال جمع شدن اسنت و نفس های اخر آن ها رسیده و سفره آن ها جمع خواهد شد.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اشاره به تحولاتی که بعد از از بین رفتن داعش صورت خواهد گرفت گفت: بعد از نابودی داعش به صورت طبیعی همه نگاه ها به دشمن مشترک ما که رژیم صهیونیستی است معطوف می شود.

وی با اشاره به اظهارات مقامات امریکایی مبنی بر ایجاد داعش برایدرست کردن حاشیه امنیت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: وقتی به اتفاقات منطقه دقیق نگاه می کنیم یک سر این قضایا به اسراییل و حامیان آن بر می گردد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه گفت: یک روزی حتما نیروهایی که در عراق و سوریه تشکیل شده اند به سراغ رژیم صهیونیستی خواهند رفت و جریان مبارزه با اسراییل قطعا جان تازه ای خواهد گرفت.

سردار شریف ضمن اشاره به پیام شهادت شهید محسن حججی گفت: شهادت این شهید پیامی رابه جهان مخابره می کند ،که این ها قهرمانان واقعی آیین منور پیامبر اسلام هستند .

وی در پایان ضمن اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر از بین رفتن رژیم صهیونیستی تا 25 سال آینده تاکید کرد : قطعا در منطقه شرایط جدید به وجود خواهد آمد و ما به اضمحلال اسراییل تا کمتراز 25 سال آینده امیدوار هستیم.

303

کد خبر: 826393

وب گردی

وب گردی