اورژانس منجی بیماران در لحظات طلائی

عضو شورای‌عالی سازمان نظام پرستاری کشور، عملکرد کنونی سازمان نظام پرستاری در این دوره در قبال گروه‌های شاغل مانند پرستاران، بهیاران، کاردان‌ها و فوریت‌های پزشکی را بسیار ضعیف عنوان کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم ،حسین سرمدیان اظهار داشت: روز گذشته در کمال ناباوری خبری در سایت رسمی سازمان نظام پرستاری از قول قائم مقام این سازمان گذاشته شد که دارای مطالب نادرست و نسبت‌های ناروائی به کارکنان شریف اورژانس‌ها بود. متاسفانه این خبر بطور گسترده در کانال تلگرامی سازمان و در تمام گروه‌های فضای مجازی منتشر شد که پس از واکنش جدی مقامات اورژانس متاسفانه بدون عذرخواهی رسمی این فرد، خبر اصلاح شد.

این عضو شورایعالی با اشاره به دیدگاه مثبت اکثریت شورایعالی به همکاران شریف اورژانس پیش بیمارستانی و وجود نمایندگانی از این قشر در شورا افزود: به دلیل اهمیت خدمات این گروه و نزدیکی دو حرفه به هم در دوره‌های گذشته با رای شورایعالی این گروه از همکاران به عضویت نظام پرستاری درآمدند و روابط خوبی بین اورژانس و سازمان بوده بطوریکه سازمان در دوره قبل به شدت پیگیر مسائلی مانند اجرای قانون بهره وری و پرداخت کارانه بود که با پیگیری خود این افراد در قالب انجمن صنفی شان به نتیجه رسید.

سرمدیان ضمن عذر خواهی از همکارانی که احساساتشان در این موضوع جریحه دار شد، گفت: مواضع سازمان صرفاً توسط رئیس شورا و رئیس کل و اعضای انتخابی شورا اعلام می‌شود و صحبت‌های افراد انتصابی نمی‌توانند موضع سازمان تلقی شود.

عضو سه دوره شورایعالی سازمان نظام پرستاری؛ عملکرد کنونی سازمان نظام پرستاری را در این دوره برای گروه‌های شاغل مانند پرستاران ،بهیاران و کاردان‌ها و فوریت‌های پزشکی را بسیار ضعیف اعلام کرد و افزود: متاسفانه علیرغم همه شعارهائی که داده می‌شود در این دوره بر خلاف نظر اعضای شورا، بهیارانی با مدت تحصیلی 8 تا 12 ماه به عضویت سازمان درآمدند و علیرغم تذکرات گذشته ما به این موضوع توجهی نشده و این مسئله در آینده خطراتی را متوجه سازمان خواهد کرد.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری در نهایت با توجه به صحبت‌های غیر مسئولانه قائم مقام سازمان نظام پرستاری در بی‌سواد خواندن کارکنان اورژانس 115 با اشاره به خدمات ارزشمند این گروه در نجات جان بیماران در لحظات طلائی عمر از همه این افراد عذر خواهی کرد.

705

کد خبر: 826417

وب گردی

وب گردی