تهران - ایسکانیوز: بهادر عبدی بازیکن سابق پرسپولیس تهران پس از ترک این باشگاه، یکی از بازیکنان تاثیر گدار راه آهن شده است و معمولا در دیدارهای مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیمش می شود. به همین دلیل با او گفت و گوی کوتاهی را ترتیب دادیم تا از آخرین وضعیت باشگاه مطلع شویم:

فردا دیدار سختی با پرسپولیس دارید. هر دو تیم شرایط خوبی ندارند. آیا می توانید از بحران به وجود آمده ی باشگاه پرسپولیس نهایت بهره را ببرید؟

فردا بازی جالبی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. درست است که پرسپولیس در رتبه های پایین قرار دارد ولی این تیم همیشه با حمایت تماشاگران اش می تواند برای هر تیمی دردسر ساز شود. متاسفانه تیم ما نیز هفته ی پیش نتیجه ی خوبی را کسب نکرد و به همین دلیل تنها برای کسب سه امتیاز وارد میدان می شویم تا اوضاع مان بهتر شود.

شرایط تیم شما چطور است؟ از لحاظ روحی بازیکنان آماده ی دیدار فردا هستند؟

بله شرایط روحی بازیکنان خدا رو شکر خوب است و کادر فنی از لحاظ روانی به خوبی روی بازیکنان کار کرده است و همه ی بازیکنان هم قسم شده اند تا نتیجه ی خوبی را در ورزشگاه تختی کسب کنیم.

بحث واگذاری باشگاه به کجا رسید؟

هنوز حل نشده است ولی امیدواریم به زودی این مشکل حل شود . البته اوایل فصل بازیکنان با علم به اینکه چنین موضوعی شاید به زودی حل نشود، با تیم قرارداد بستند و تمرکز ما روی چنین مسایلی نیست بلکه تمام فکر ما به بازی های آتی تیم و کسب نتیجه ی خوب برای باشگاه است.

چند درصد از قرارداد های بازیکنان راه آهن پرداخت شده است؟

طلب های فصل پیش به طور کامل پرداخت شد ولی امسال هنوز دریافتی خاصی نداشتیم.
کد خبر: 82642

وب گردی

وب گردی