آخرین جزئیات انتخاب شهردار اصفهان از زبان رئیس موقت پنجمین دوره شوراهای این شهر

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان آخرین جزئیات انتخاب شهر اصفهان را تشریح کرد.

فتح الله معین رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه بررسی برنامه های پیشنهادی گزینه های شهرداری توسط منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر با اشاره به این که چهار نفر از کاندیداها برنامه های خود را برای شهردارشدن ارائه دادند در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: محمدعلی جوادی شهردار اسبق اصفهان و معاون فعلی وزیر جهاد کشاورزی با حضور در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان درباره وضعیت فعلی شهر، اولویت ها و ساختار نیروی انسانی شهرداری و خدمات آنان در شهر و همچنین موقعیت قبلی این شهر و مقایسه آن با شرایط فعلی مطالبی را مطرح کرد.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه حجت الله میرزایی معاون اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدرس دانشگاه در جلسه حاضر و برنامه های خود را در خصوص توسعه شهری در یک دوره چهار ساله و همچنین ساختار تشکیلاتی لازم برای اداره شهر و لزوم کاهش آسیب های اجتماعی و توجه به توسعه علم و فن آوری و نقش آن در توسعه شهری و بهبود اصفهان فضای کسب و کار در قالب اقتصاد شهری مطالبی را عنوان کردند.

معین افزود: سید رضا عقدایی معاون سیاسی، امنیتی فعلی استاندار اصفهان و فرماندار سابق شهرستان های شهرضا، اردستان و مدیرکل پیشین غله اصفهان به ارائه برنامه های خود تحت عنوان "اصفهان شهر امید، نشاط و تحول" پرداختند.

رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه قدرت الله نوروزی رییس فعلی گروه حقوق دانشگاه اصفهان، فرماندار اسبق شهرستان اصفهان، مدیر پیشین اداره رفاه و اداره حقوقی دانشگاه اصفهان به ارایه برنامه خود تحت عنوان "اصفهان شهر امید، مشارکت و شکوفایی" پرداخت و ویژگی های برنامه خود را سنجش پذیری آن ذکر نمود.

معین همچنین گفت: محمدعلی جوادی، حجت الله میرزایی، سید رضا عقدایی و قدرت الله نوروزی پس از ارائه برنامه به سوالات حاضرین در جلسه درباره برنامه پیشنهادی خود پاسخ دادند.

وی گفت: از 8 نفری که برای ارائه برنامه های خود وقت داشتند 4 نفر روز گذشته (یکشنبه 22 مردادماه) به ارائه برنامه خود پرداختند و 4 نفر فردا بعد از ظهر (سه شنبه 24 مرداد) به ارائه برنامه های پیشنهادی خود خواهند پرداخت که از میان این 8 کاندیدا 4 نفر روز چهارشنبه (25 مرداد ماه) انتخاب می شوند.

معین در رابطه با تاریخ انتخاب شهردار گفت: بعد از رسمیت شورای پنجم شهر اصفهان یعنی اول شهریور ماه باید شهردار رسما انتخاب شود.

وی در پایان درباره اولویت های برای انتخاب شهردار بیان کرد: عمده ترین اولویت برای انتخاب شهردار نحوه اداره شهر است که شهردار متصدی موارد متعددی در شهر می باشد، تامین امور زیربنایی، انجام اقدامات عمرانی، معماری شهرداری، امور فرهنگی و امور خدماتی و مهمترین از اولویت ها می توان بحث مالی شهرداری را نام برد که شامل تامین درآمدها و نحوه انجام هزینه ها است و در تمام این موارد پیشنهادات خود را ارائه می کنند که چه برنامه هایی را برای شهردارشدن در نظر خواهند داشت.

901/900

کد خبر: 826427

وب گردی

وب گردی