معاون وزیر ارتباطات: پست کالای قاچاق حمل نمی کند/ سلیقه ای برخورد می شود

مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با تاکید براینکه شرکت ملی پست به هیچ وجه کالای قاچاق را جابجا نمی کند، گفت: متاسفانه در این بخش به صورت سلیقه‌ای برخورد می‌شود و از دید ما هیچ گونه کالای قاچاقی از طرف شرکت ملی پست جابجا نمی‌شود.

حسین مهری معاون وزیر ارتباطات در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز در پاسخ به این سوال که در گذشته خودروهای شرکت ملی پست کالاهای قاچاق جابجا می‌کردند و شما قول داده بودید که این موضوع را پیگیری کنید، در حال حاضر این موضوع به کجا رسید؟ اظهار کرد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه کالای قاچاق را جابجا نمی کند. متاسفانه برداشت های مختلفی از این بحث شده است و ما هم با اعمال سختگیری ها به دفاتر استان های مرزی تاکید کردیم در صورت برخورد با چنین مواردی، مرسوله را قبول نکنند مگر اینکه مجوز از نیروی انتظامی یا مراجع ذیربط داشته باشند.

او تصریح کرد: هم‌اکنون جابجایی کالای قاچاق بسیار کاهش پیدا کرده است، متاسفانه در این بخش به صورت سلیقه‌ای برخورد می‌شود و از دید ما هیچ گونه کالای قاچاقی از طرف شرکت ملی پست جابجا نمی‌شود.

مهری از ارائه مستر کارت به صورت محدود در تهران خبر داد و گفت: تعهد این کارت‌ها با شرکت ثالث طرف قرارداد با پست است و کسانی که به مستر کارت نیاز دارند اکنون می‌توانند از این امکان استفاده کنند، اما در حالت کلی با نرم افزار IFS مشکلات و نیازمندی‌های این چنینی رفع خواهد شد.

او تعامل با دفاتر پیشخوان را لازمه همکاری با بخش خصوصی خواند و گفت: دفاتر پیشخوان بازوی توانمند شرکت ملی پست بوده و برای گسترش همکاری ها با این دفاتر آمادگی لازم را داریم.

402

کد خبر: 826512

وب گردی

وب گردی