برگزاری دوره‌های آموزشی «کهاد» در دانشگاه تهران از مهرماه امسال

معاون آموزشی دانشگاه تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشجویان دوره‌های مختلف دانشگاه تهران از مهرماه جاری می‌توانند علاوه بر رشته اصلی خود در رشته‌های مرتبط آموزش ببینند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین حسینی با اعلام این مطلب اظهار کرد: دانشجویان دوره دکتری دانشگاه تهران از ۱۲ تا ۱۴ شهریور به صورت الکترونیکی و از ۱۵ تا ۱۶ این ماه به صورت حضوری می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. همچنین دانشجویان دوره کارشناسی ارشد نیز از ۱۹ تا ۲۱ شهریور ماه به صورت الکترونیکی و ۲۱ تا ۲۳ این ماه به صورت حضوری می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.و در نهایت دانشجویان کارشناسی و ورودی‌های جدید نیز از ۲۷ تا ۳۰ شهریور می‌توانند به صورت حضوری در دانشگاه ثبت نام کنند.ضمن اینکه سال تحصیلی دانشگاه تهران از اول مهرماه جاری شروع خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری دوره های آموزشی جدید در این دانشگاه برای اولین بار خبر داد و گفت: دانشجویان این دانشگاه می توانند علاوه بر رشته اصلی تخصصی خود در رشته‌های مرتبط دوره‌هایی را بگذارنند که تعداد واحدهای این دوره‌ها ۱۵ تا ۱۸ واحد است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دانشجویانی که در دوره‌های فوق شرکت کنند در پایان دوره گواهی‌ مخصوص آن دوره به آنها ارائه می شود. همچنین این دوره‌ها در گذشته فقط برای دانشجویان مقطع کارشناسی پیش بینی شده بود که برای اولین بار از مهرماه جاری دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

دکتر حسینی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های «‌کهاد» در دانشگاه تهران موجب افزایش مهارت فردی، پاسخ گویی به نیاز دانشجویان ، کار آفرینی و مهارت آفرینی آنها خواهد شد.ضمن اینکه دانشجویانی که معدل بالای ۱۷ داشته باشند می توانند بدون پرداخت هزینه از این دوره ها استفاده کنند.

200/202

منبع: ایسنا

کد خبر: 826541

وب گردی

وب گردی