راننده قائم شهری مامور پلیس راهنمایی رانندگی را زیر گرفت

روز گذشته درگیری یک راننده خاطی در قائم شهر یک مامور راهنمایی و رانندگی را با خودرو مصدوم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ باقری، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفت وگو با ایسنا گفت: یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی در ساعت20 روز گذشته 23مردادماه به یک دستگاه خودرو پژو 206 به دلیل سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر شهرستان قائم شهر دستور توقف می دهد. اما راننده این خودرو با بی توجهی دستور توقف مامور راهنمایی و رانندگی به راه خود ادامه می دهد که همکاران راهور این شهرستان با طی مسافتی در منتهی الیه سمت راست خیابان این خودرو را متوقف می کنند.

وی افزود: زمانی که راننده خاطی برای ارائه مدارک به همکاران راهور از خودرو پیاده می شود متاسفانه با ماموران درگیر و متواری شده و با خودرو با مامور راهور برخورد می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران خاطرنشان کرد: همکاران راهور پس از این حادثه دلخراش با استفاده از شگردهای پلیسی خیابان های شهرستان قائم شهر را مسدود کرده و وسیله نقلیه خاطی را به همراه سرنشینان متوقف و به نیروی انتطامی ارجاع می دهند.

باقری گفت: مامور آسیب دیده نیز به وسیله اورژانس به بیمارستان رازی قائم شهر منتقل شده و در حال حاضر شدت جراحات این مامور قابل توجه بوده اما بنا بر گزارش آزمایش‌ها شکستگی وجود ندارد.

وی یادآور شد: آموزش ماموران راهور همواره به روز بوده و رعایت اخلاق و ادب یکی از اصول اساسی مبانی آموزشی ماموران راهنمایی و رانندگی است پس این نکته که رفتار همکاران ما منجر به این حادثه دلخراش شده باشد بسیار کم بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مازندران یکی از دلایل این حادثه را جوگیری ناشی از مسابقه فوتبال که در شهرستان در حال برگزاری بوده دانست.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان باید بدانند که ضمن رعایت قوانین و مقررات نیروی انتطامی باید همواره حقوق شهروندی را رعایت کنند تا هم عبور و مرور تسهیل شود و هم حادثه هایی از این دست اتفاق نیفتد.

901

کد خبر: 826563

وب گردی

وب گردی