۱۰ هوگوپوش از امروز وارد اردوی تیم ملی تکواندو شدند

دور جدید تمرینات هوگوپوشان کشورمان برای حضور در بازی‌های هنرهای رزمی از صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور ۱۰ تکواندوکار زیر نظر فریبرز عسکری در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

به گزارش ایسکانیوز ،‌ پس از بازگشت ملی پوشان تکواندو از نخستین دوره جام ریاست فدرسیون جهانی در آسیا، دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از صبح امروز (سه شنبه) با حضور 10 تکواندوکار زیر نظر فریبرز عسکری پیگیری می‌شود.

مهدی اسحاقی و ابراهیم صفری (54- کیلوگرم)، محمدصادقی دهقانی (58- کیلوگرم)، سروش احمدی (63- کیلوگرم)، سالار وحیدی و علیرضا علیاری (68- کیلوگرم)، مهدی جلالی (74- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی (80- کیلوگرم) و احمد محمدی (87- کیلوگرم) نفرات حاضر در این اردو هستند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق به عنوان مربی می‌باشد.

فریبرز عسکری با اشاره به نفرات دعوت شده به این اردو گفت: دو هفته دیگر رقابت‌ها انتخابی درون اردویی را برگزار خواهیم کرد و در صورت نیاز از نفرات اعزامی به رقابت‌های یونیورسیاد نیز دعوت می‌کنیم تا در نهایت ترکیب تیم اعزامی به این دوره از مسابقات را اعلام کنیم.

گفتنی است؛ پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از 26 شهریورماه به مدت 11 روز با حضور 6 هزار ورزشکار در 21 رشته به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 27 شهریورماه تا 31 شهریورماه پیگیری خواهد شد.

602

کد خبر: 826657

وب گردی

وب گردی