لاشکی:  مشکل امروز کشور معیشت مردم و بیکاری است

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: دولت متناسب با انتظارات و تاکیدات مردم و اولویت اصلی کشور، رشد اقتصادی مستمر، اشتغال‌زا و ضدفقر را در دستور کار قرار داده که این مسائل بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش ایسکانیوز،‌ قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 24 مرداد) قوه مقننه و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در موافقت با کلیات برنامه‌ها و کابینه دوازدهم، گفت: ابتدا گله‌ای از آقای رئیس‌جمهور دارم که چرا وزیر علوم را از بدنه این وزارتخانه انتخاب نکرد و به مجلس معرفی نکرد.

وی ادامه داد: وزرایی که در این دوره به مجلس معرفی شدند به دلیل اینکه برنامه ششم توسعه اخیرا در مجلس مصوب شده، چندان نیاز به برنامه ندارند و هر وزیری که پستی را قبول می‌کند باید بر مبنای همان برنامه پنج ساله ششم توسعه گام بردارد.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس افزود: تمام برنامه‌هایی که دولت و وزرای پیشنهادی به مجلس ارائه کردند مطابق با اسناد فرادستی و برنامه ششم است و مغایرتی با آنها دیده نمی‌شود.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه مشکل امروز کشور معیشت مردم و بیکاری است، اضافه کرد: دولت متناسب با انتظارات و تاکیدات مردم و اولویت اصلی کشور، رشد اقتصادی مستمر، اشتغال‌زا و ضدفقر را در دستور کار قرار داده که این بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه در بین وزرای پیشنهادی به مجلس انسجام فکری و هماهنگی بیشتری دیده می‌شود، اظهار داشت: خوشبختانه وزرایی که به مجلس معرفی شدند از بدنه همان وزارتخانه‌ای است که برای آن معرفی شدند که آنها خودشان کارشناس هستند و مشکلات را به خوبی می‌دانند.

302

کد خبر: 826678

وب گردی

وب گردی