معتمدی: مشکلات  موسیقی در چهار سال گذشته بسیار بود/اجرای متفاوت قطعه «به سوی تو»

خواننده آلبوم «سراسر مه» با اشاره به همزمانی افزایش فعالیت حرفه ای خود با آغاز دولت روحانی، گفت: در چهار سال گذشته به دلیل مشکلات اجرایی موجود در این حوزه بسیار سختی کشیدم.

محمد معتمدی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره مشکلات هنرمندان موسیقی و انتظارت فعالان این حوزه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطر نشان کرد: چهار سال گذشته برای من و بیشتر هنرمندان به علت مشکلات اجرایی سال های سختی بود. امیدوارم وزیر جدید بخش مهم مشکلات هنرمندان را از بین برد.

وی افزود: با وجود اینکه مسئولان بارها وجود مافیا در حوزه موسیقی کشور را انکار کرده اند اما با اطمینان می گویم در این حوزه مافیای منسجم و سیستماتیک وجود دارد که مانع فعالیت بسیاری از هنرمندان شده است.

معتمدی درباره اجرای کنسرت خود در شهریور ماه، اظهار کرد: کنسرت شهریور برمبنای یک سیاست کلی با هدف احیای آثار گذشتگان طراحی شده است. در این اجرا آثار محبوب مجید وفادار مانند «به سوی تو» را خواهم خواند.

خواننده آلبوم «سراسرمه» با اشاره به تنظیم متفاوت آثار مجید وفادار، افزود: قطعاتی که قرار است در کنسرت خوانده شود بگونه ای تنظیم شده که حال و هوای گذشته را با رنگ و بوی امروزی درهم آمیخته تا مخاطب با سفر در دل تاریخ، خاطرات گذشته را در ذهنش مرور کند.

وی با بیان اینکه تصمیم گرفتم آن بخش از موسیقی اصیل ایرانی که به هر دلیل ارتباطش با جامعه امروزی قطع شده را دوباره بازخوانی کنم، گفت: نقطه شروع کارم را با بازگشت به دوران طلایی موسیقی سنتی ایرانی آغاز کردم و در سال جدید می خواهم با بازسازی آثار هنرمندان دهه قبل، مسیر گذشته را امروزی کنم.

معتمدی خاطرنشان کرد: هدف اصلی من از بازخوانی آثار گذشتگان، برقراری پیوند میان موسیقی اصیل ایرانی و مخاطب عامه امروزی است.

503

کد خبر: 826686

وب گردی

وب گردی