حقانی از روند افتتاح باغ پرندگان تهران انتقاد کرد

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در تذکری از روند تکمیل و آمادگی برای افتتاح باغ پرندگان تهران انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در سیصدوشصت و نهمین جلسه این دوره از شورا در قالب تذکری پیش از دستور با تبریک و تسلیت شهادت محسن حججی شهید مدافع حرم گفت: عده‌ای همچون این شهید هرچه دارند فدای نظام و کشور می‌کنند و در مقابل برخی هرچه می‌توانند از مردم می‌گیرند.

وی در ادامه به موضوع افتتاح باغ پرندگان پرداخت و گفت: این باغ در سال 92 و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یک بار به افتتاح رسید در حال حاضر یا افتتاح مجدد در حال انجام است و یا فاز جدید این باغ به افتتاح خواهد رسید این در حالی است که این افتتاح حداقل نیازمند 2 ماه زمان است.

حقانی با بیان اینکه برای این باغ توری مخصوص از کشور ایتالیا وارد شده که دارای حالت کشسانی است اما برخی اخبار حاکی از آن است توری که در حال حاضر برای این باغ پرندگان استفاده می‌شود توری جوشی است که پیش از این در باغ پرندگان اصفهان استفاده شده و موجب بروز خسارت فراوان در این باغ شده است.

وی با بیان اینکه تور وارد شده از ایتالیا در انبارهای گمرک خاک می‌خورد و علت عدم ترخیص آن وجود تحریم‌ها اعلام شده است از شهرداری تهران خواستار پاسخگویی در این خصوص شد.

حقانی با تاکید بر اینکه باغ پرندگان تهران یکی از زیرساخت‌های محیط زیست تهران می‌تواند باشد و تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران شود، از شهرداری خواستار پاسخگویی در خصوص نحوه اداره این باغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در ادامه این جلسه ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و امور شوراهای شهرداری تهران در پاسخ به اظهارات محمد حقانی در خصوص باغ پرندگان تهران گفت: با پیگیری انجام شده اعلام شده است که توری که در حال حاضر در باغ پرندگان در حال اتصال است همان توری وارداتی از ایتالیا است که توسط پیمانکاری ایرانی و تحت نظارت دانشگاه علم و صنعت در حال انجام است.

وی در ادامه از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و اهالی رسانه دعوت کرد جهت بازدید از این باغ حضور یابند.

705

کد خبر: 826698

وب گردی

وب گردی