کامران: تامین اجتماعی برای هر دولت حیات خلوت بوده و معوقات آن داده نشده است

نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به رشد 50 درصدی دولت در تامین اجتماعی تصریح کرد: تامین اجتماعی برای هر دولت حیات خلوت بوده و معوقات آن داده نشده است. 45 ماه است که 13 استان پول درمان را نگرفته‌اند و هر بار بدهی آن عقب می‌افتد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با اصول کلی و خط و مشی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور، گفت: وزارت کار طرح استاد شاگردی دولت دهم را به اسم دیگری ارائه داد که توسط دیوان عدالت اداری رد شد و حالا هم این طرح را با یک اسم دیگری آن را ارائه داده است، این کار درستی نیست و ما باید امنیت شغلی درست کنیم.

کامران با اشاره به رشد 50 درصدی دولت در تامین اجتماعی تصریح کرد: تامین اجتماعی برای هر دولت حیات خلوت بوده و معوقات آن داده نشده است. 45 ماه است که 13 استان پول درمان را نگرفته‌اند و هر بار بدهی آن عقب می‌افتد، در صورتی که اینها در صندوق پول داشتند و وزارت کار باید در مورد عملکرد صندوق‌ها پاسخگو باشد.

وی گفت: 200 درصد رشد جاری تامین اجتماعی است، از آن طرف هم 200 درصد هم رشد در درمان است. بعد می‌گوییم برای همسان سازی پول نیست. ما هر وقت بین کارگران می‌رویم پیرمردها در رابطه با وعده وزیر از ما سوال می‌کنند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: یکی از بخش‌های ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری است. ما برای کارگران وامی داریم که بیشتر آن برای کارگران بود ولی حالا برعکس شده است. در صورتی که صندوق هم برای کارگران است.

302

کد خبر: 826718

وب گردی

وب گردی