فرصتها و چالشهای  موسیقی ، خوشنویسی و ادبیات بررسی می شود

میزگرد«فرصت ها وچالش های هنرموسیقی، خوشنویسی وادبیات» درفرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، نادر مشایخی، محمدصالح علا و جواد بختیاری در این میزگرد تحلیل و بررسی نقش ارتباط و تاثیر هنر موسیقی بر ادبیات، نقاشی و خوشنویسی را برعهده دارند .

نادرمشایخی متولد سال 1337 تهران، تحصیلات خود را در رشته آهنگسازی ، رهبری ارکستر وموسیقی الکترونیک با درجه ممتاز به پایان رساند. شرکت در جشنواره های موسیقی اروپا، آمریکا، آسیا، رهبری ارکستر سمفونیک تهران ، تدریس در دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، دانشگاه تهران، دانشکده صدا و سیما و کنسرواتوار تهران، ساخت سمفونی های مولانا، فیه مافیه ، اپرای ملکوت، قطعه پشیمانی کنتیمنتو برخی از فعالیت های هنری این رهبر ارکستر است .

جواد بختیاری متولد سال ۱۳۳۵شهر بروجرد از هنرمندان حوزه خوشنویسی و خط نستعلیق معاصر ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته الکترونیک از دانشگاه شیراز و نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و دکترای تاریخ فلسفه هنر از کالیفرنیا است . او درسال 1376 برنده خوشنویسی تهران و در سال ۱۳۸۳ برنده جایزه بزرگ فستیوال خوشنویسی امارات شد.

محمد صالح علاء متولد سال1331 شهر اراک،بازیگر، مجری برنامه‌های تلویزیونی وفیلم ساز و ترانه‌سرا است. او در سال ۱۳۵۶ از مدرسه هنرهای دراماتیک رویال آکادمی لندن فوق دیپلم سینما و تلویزیون و در سال ۱۳۵۹ لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک و در سال ۱۳۷۲ فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی را دریافت کرد.

این میزگرد با حضور استادان، پیشکسوتان هنر موسیقی ، ادبیات و تجسمی برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان دکترشریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه یا با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند.

503

کد خبر: 826844

وب گردی

وب گردی