بیانیه شرکت ایرانسل در حمایت از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

در آستانه آغاز به کار دولت دوازدهم و پس از معرفی اعضای پیشنهادی کابینه از سوی ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی، به مجلس محترم شورای اسلامی جهت اخذ رای اعتماد، شرکت ایرانسل ضمن استقبال از معرفی آقای مهندس محمدجواد آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، مراتب سپاس و خرسندی خود را از این انتخاب اعلام می‌‌دارد.

به گزارش ایسکانیوز، حرکت پر شتاب توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات علی‌الخصوص پهن باند به عنوان زیرساخت اصلی شبکه دسترسی به شبکه ملی اطلاعات، که در دوره وزارت جناب آقای دکتر واعظی آغاز شد، نیازمند ادامه مسیر تا تحقق کامل منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم در حوزه‌های شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، فضای مجازی و محتوای فاخر داخلی و نیز حوزه اقتصاد مقاومتی و اشتغال دانش بنیان است که این مهم از عهده مدیری توانمند همچون جناب آقای مهندس آذری جهرمی برمی‌آید.

تخصص، جوانی، سختکوشی، تیزهوشی، شجاعت، صراحت و توان مدیریتی جناب آقای مهندس آذری جهرمی سرمایه ارزشمندی است که آسودگی خاطر را برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور تحقق اهداف بلند این حوزه فراهم می‌آورد.

جناب آقای مهندس آذری جهرمی بیش از یک دهه در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور فعالیت داشته و دارای اشراف فنی و مدیریتی در حوزه‌های مرتبط آن است، همچنین ایشان از ارکان اصلی و راهبردی تحقق شبکه ملی اطلاعات بوده و در حوزه‌های مربوط به تجارت فناوری اطلاعات و فضای کسب‌وکار و کسب‌وکارهای نوپا، صاحب نظر و دارای ایده‌های روشن و نوآورانه و از مشوقین و حامیان بخش خصوصی است.

امید است رای اعتماد قاطع و حداکثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ایشان، راهگشای ادامه مسیر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و دستیابی به اهداف عالیه فوق الذکر باشد.

شرکت ایرانسل توفیق و سربلندی دولت محترم دوازدهم را در سایه عنایات حق‌تعالی، در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزو می‌کند.

/پایان خبر/

کد خبر: 826860

وب گردی

وب گردی