پیش‌روی ارتش سوریه در شرق حمص و حماه

ارتش سوریه هفت روستا و منطقه را در حومه شرقی حمص به کنترل خود در آورد و شمار دیگری از تروریستها در حملات زمینی و هوایی ارتش سوریه در شهر دیر الزور و حومه آن به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، تعدادی از تپه ها و ارتفاعات مشرف بر محور " اثریا " در حومه شرقی حماه نیز به تسلط ارتش سوریه در آمد.

روستاهای "الکوم"، "واحة الکوم"، "جورة الجمال"، "العثمانیة"، "نجیران"، "عین سبخة" و "أم قبیبة" از لوث وجود تروریست های داعش پاک سازی و شمار زیادی از داعشی ها در پیشروی ها به هلاکت رسیدند . دو دستگاه تانک و چهار دستگاه خودروی مجهز به تیربار نیز منهدم و تعداد زیادی بمب خنثی شد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین ده کیلومتر به سمت "اثریا" واقع در جنوب شرقی " کتفا " پیشروی کردند. ارتش طی این پیشروی بر تعدادی از تپه ها و ارتفاعات مهم مسلط شد و آخرین مکان های تجمع تروریست های داعش را در مسیر پیشروی از بین برد.

محافظان فرودگاه دیر الزور نیز تعدادی از تروریست های داعش را در اطراف این فرودگاه کشتند و یک فروند هواپیمای کنترل از راه دور داعش را سرنگون کردند.

جنگنده های ارتش نیز به مکان ها و استحکامات نظامی تروریست های داعش در محله "الرشدیه" در شهر دیرالزور و محورهای تحرک تروریست های این گروه در روستاهای "الشعله"، "البغیلیه"، "المقابر"، "العیاش" و "عین البوجمعه" حمله کردند که خسارات زیادی در میان تروریست های داعش بر جای گذاشت.

منبع: العالم

802

کد خبر: 826881

وب گردی

وب گردی