برگزاری کارگاه خنده درمانی در منطقه 7

شهردار منطقه 7 از برگزاری کارگاه خنده درمانی در این منطقه با هدف آشناسازی شهروندان با فیزیولوژی خنده و راه های درمانی آن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز دکتر سعید طلوعی با اعلام این مطلب تصریح کرد: خنده یکی از راه های درمانی است که ضمن اکسیژن رسانی به تک تک سلول های بدن و کاهش استرس های روزانه، موجب افزایش اعتماد به نفس، خوشبینی، برونگرایی، امیدواری به آینده و ایجاد شهامت در فرد می شود.
وی افزود: امروزه مشغله های کاری و زندگی در میان افراد بیداد می کند که سلامت جسمی و روانی شهروندان و سلامت جامعه را تحت الشعاع خود قرار داده است. از همین رو آشناسازی شهروندان با فواید خنده و تأثیر آن بر زندگی یک ضرورت محسوب می شود.
شهردار منطقه 7 خاطرنشان کرد: هیچ ورزشی نمی تواند همانند خنده عضلات بدن را به جنبش در آورد و دانشمندان معتقدند یک دقیقه خندیدن برابر با چهل مرتبه نفس کشیدن است که با توجه به اهمیت موضوع، اداره بانوان منطقه در راستای ارتقاء سطح سلامت اجتماعی و شهروندی اقدام به برگزاری کارگاه خنده درمانی کرده است.
وی با اشاره به اینکه این کارگاه ها در مجموعه فرهنگی شهربانو واقع در خیابان دماوند برگزار می شوند، خاطرنشان کرد: در این کارگاه های آموزشی شرکت کنندگان با موهبت الهی خندیدن و شاد زیستن و شادی بخشیدن به دیگران آشنا خواهند شد.
دکتر طلوعی در ادامه از بازسازی زمین های چمن مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: در راستای توسعه فضاهای ورزشی برای بهره مندی شهروندان، زمین چمن مصنوعی شهید صیاد شیرازی نوسازی شد.
وی تاکید کرد: با هدف توزیع عادلانه امکانات اجتماعی و رفاهی در سطح منطقه به ویژه محلات کم برخوردار و ایجاد فضای مناسب برای بهره مندی شهروندان از ظرفیت های ورزشی، زمین های چمن مصنوعی از جمله زمین چمن شهید صیاد شیرازی واقع در محله مجیدیه دبستان بازسازی شد.

701

کد خبر: 826965

وب گردی

وب گردی