مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور برگزار شد

تهران قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، مراسم اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور با حضور دکتر آقازاده سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان ،دکتر حسین پور معاون تشریفات دفتر رییس جمهور، ، دکتر سعیدی رییس فدراسیون گلف، آقای گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون هاو باشگاهها ، آقای پارسا مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی وعشایری، آقای کوچکی بازرس فدراسیون ،آقای جعفری رییس فدراسیون روستایی و عشایری ،تعدادی از روسای هییت های مختلف استان ها سرپرستان و نایب رئیسان بانوان گلف استان ها در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.


در این دوره از مسابقات در گروه سنی بالای 18 سال در بخش انفرادی نازنین شهرکی با 156 ضربه از تهران توانست مقام نخست مسابقات را از آن خود کند و قهرمان این دوره از مسابقات شود .

همچنین زیبا مردانی از لرستان با 162 ضربه و لیلا سربازی از تهران با 174 ضربه به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین در گروه سنی زیر 18 سال در بخش انفرادی مینو موسوی نژاد از تهران با 164 ضربه اول ،رقیه بابانژاد از مازندران با 260 ضربه دوم و غزاله فیلو از زنجان با 268 ضربه سوم شد.

همچنین در بخش تیمی بالای 18 سال استان تهران با 505 ضربه اول استان لرستان با 543 ضربه دوم و استان خوزستان با 576 ضربه سوم شد.

در بخش تیمی زیر 18 سال لرستان با 836 ضربه اول ،مازندران با 838 ضربه دوم و اردبیل با 856 ضربه سوم شدند.


گفتنی است چهاردهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی بانوان کشور باحضور 18 استان و حدود 100 ورزشکار از سراسر کشور در دو رده سنی زیر18 و بالای 18 سال به مدت دورورز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

602

کد خبر: 826977

وب گردی

وب گردی