معاون امور استان های صدا و سیما: نام شهید حججی جهانی شد

معاون امور استان های صدا و سیما درباره شهید حججی، نوشت: شهید حججی عزیز از جوانان برومند نسل چهارم انقلاب است که در دفاع از حریم حرم و مرزهای عقیدتی جانش را در طبق اخلاص گذاشت و در نهایت به دست داعشیان و یزیدیان زمان به مولایش حسین (ع) پیوست و نام و مرامش جهانی شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، علی دارابی معاون امور استان های صدا و سیما در یادداشتی در وصف شهید محسن حججی، نوشت: برادر شهید محسن حججی نماد اسلام سیاسی بود که مبارزه در راه انقلاب را باز تعریف دوباره ای کرد. انقلاب عزیز اسلامی که پویایی و مانایی و بالندگی اش را مدیون خون های پاک محسن هاست.

شهدایی که چون ستاره ها راه را نشان می دهند و راهنمایانی بی همتا به شمار می روند که استقلال و امنیت و آزادی کشور را تامین کرده و و همچنان با جان خود آن را بیمه می کنند.

شهید حججی عزیز از جوانان برومند نسل چهارم انقلاب است که در دفاع از حریم حرم و مرزهای عقیدتی جانش را در طبق اخلاص گذاشت و در نهایت به دست داعشیان و یزیدیان زمان به مولایش حسین (ع) پیوست و نام و مرامش جهانی شد.

به گزارش ایسکانیوز، شهید محسن حججی از نیروهای مدافع حرم در خاک سوریه است که 18 مرداد ماه به دست داعش در سن 24 سالگی به شهادت رسید.

501

کد خبر: 827026

وب گردی

وب گردی