ایجاد ۸ هزار فرصت شغلی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۸ هزار و ۹۸ فرصت شغلی از سال ۹۲ تا ۹۵ با افتتاح و یا کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی در استان محقق شد.

به گزارش ایسکانیوز، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : از دهه فجر سال 92 تا دهه فجر سال 95 یک هزار و 839 پروژه اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه از این تعداد یک هزار و 580 پروژه عمرانی و 259 پروژه اقتصادی بوده است، افزود: از مجموع یک هزار و 839 پروژه یک هزار و 555 پروژه عمرانی افتتاحی و 284 پروژه عمرانی کلنگ‌زنی بوده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای پروژه‌های عمرانی افتتاحی و کلنگ‌زنی یک هزار و 258 میلیارد تومان و برای پروژه‌های اقتصادی افتتاحی و کلنگ‌زنی نیز یک هزار و 86 میلیارد تومان از سال 92 تا 95 هزینه شده است.

وی اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی افتتاحی و کلنگ زنی 2 هزار و 345 میلیارد تومان بوده که از این میزان یک هزار و 385 میلیارد تومان برای طرح های افتتاحی و 959 میلیارد تومان اعتبار طرح های کلنگ زنی بوده است.

نیک اقبالی میزان اشتغال‌زایی این یک هزار و 839 پروژه را 8 هزار و 98 نفر عنوان کرد و افزود: باتوجه به نزدیک بودن هفته دولت انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های اولویت دار افتتاحی و یا کلنگ‌زنی خود را به استانداری ارائه دهند تا در هفته دولت با حضور برخی از مسئولان کشوری افتتاح و یا کلنگ‌زنی شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان در گفتگو با تسنیم گفت: از مجموع کارخانه‌های آسفالت استان تنها یک مورد دارای گواهی نامه استاندارد است و باید مابقی کارخانه‌ها نیز نسبت به دریافت گواهی نامه استاندارد اقدام کنند تا طرح‌های عمرانی استان به طور استاندارد اجرا شود.

کد خبر: 827096

وب گردی

وب گردی