«فالو می» به تالار مولوی می رود

نمایش «فالو می» به کارگردانی کوروش سلیمانی در سالن اصلی تالار مولوی تهران به صحنه می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، در این اثر که از پنجشنبه (۲۶ مرداد ماه) روی صحنه می‌رود و اجرای عمومی‌اش تا ۲۶ شهریور ماه ادامه خواهد یافت، وحید آقاپور، مسعود میرطاهری و مریم داننده‌فرد به ایفای نقش خواهند پرداخت.

«فالو می» متنی از «پیتر شفر» است که علی منصوری آن را ترجمه کرده و موسیقی آن از آلبوم موسیقی فیلم follow me ساخته John Barry انتخاب شده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: چارلز سیدلی رییس میان سال و خشک مغزِ یک شرکت حسابداری ست. او که در روابط زناشویی خویش با بلیندا، همسر جوانش، دچار مشکلات و تردیدهای جدی شده و زندگی خود را در معرض فروپاشی می بیند، ناچار می شود برای آگاه شدن از دلایلِ رفتارهایِ ناسازگارانه همسرش و زیر نظر داشتنِ رفت و آمدهایِ وی کارآگاهی خصوصی استخدام کند. جولیان کریستوفورو کارگاه عجیب و غریبی که پرونده را در دست می‌گیرد خود سبب ساز اتفاقات جذابِ دیگری در داستان نمایش و در رابطه ی بین این زوج می‌شود.

عوامل این نمایش عبارتند از:

طراح صحنه و نور: سینا ییلاق‌بیگی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گریم: سمیه فراهانی، ثمین سالِک، طراح گرافیک: مجید کاشانی، عکاس: فرهاد جاوید، چاپ: شیماگرافیک، بهنام کیوان، گروه کارگردانی: دستیار اول کارگردان: امین رضا اولیاء، دستیار دوم کارگردان: مهدی رجبلو، برنامه‌ریز و منشی صحنه: یگانه خدیوی، مدیر صحنه و عکاس تمرینات: سحر فعله‌گری، دستیار طراح صحنه: علیرضا میرانجم، ساخت دکور: هووای آرت، مدیر ساخت: اکبر جلیلی، دستیاران: امیر رضا شهنا، غلامرضا قجری، دستیار طراح لباس: فاطمه محمدی، خیاط: حسین پناهی، اجرای گریم: افسانه خلفی، ثمین سالک، روابط عمومی: گروه تبلیغاتیِ بیستون و تهیه کننده، کارگردان و دراماتورژ: کوروش سلیمانی.

«فالو می» هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی تهران به نشانی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان ۱۶ آذر، شماره ۱۶، جنب کلینیک دانشگاه تهران، سالن اصلی باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران روی صحنه خواهد رفت.

501

کد خبر: 827139

وب گردی

وب گردی